Gå til innhold

Pappservise i dåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere fortrukket engangsservise eller forskjellige tallerkner og glass i barnedåp? 

Anonymous poster hash: e9e88...6b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller ingen rolle....sikker på at dåpen blir fin uansett 😊

Anonymous poster hash: 382de...8cd

Skrevet

Det du synes er enklest!

Jeg ville ikke stusset over papp som gjest, og ville nok valgt det selv som arrangør.

Anonymous poster hash: 794b2...0ba
Skrevet

Hadde foretrukke ulike talerkar og glas framfor papptalerkar.  Men papp fungerar som regel det og, kjem litt an på kva meny du har lagt opp til.  Det er uansett ikkje ofte ein har over 20 av eit slag, så litt ulike talerknar må ein rekne med.

Skrevet

Ulike servise er helt greit og kan være riktig så sjarmerende.  Unngå papp hvis du kan det.  

Skrevet

Jeg fant ut at to middagsserviser til 12-18 mann pr servise på fretex ble billigere enn noenlunde fine papptallerkner til 30 stk.

Så nå har vi to serviser liggende til dåp ol. 😊

Anonymous poster hash: 4bd4e...364

Skrevet

Ikke papp hvis det ikke er aldeles nødvendig. Bruktbutikk er en fin ting, her kan man finne noenlunde likt. Hadde ikke stusset over papp i en barnedåp,men det er ikke noe jeg selv hadde valgt.

Skrevet

Jeg hadde stusset over papp i dåp. Det er så billig og lite respektfullt overfor gjestene at jeg kan ikke tro folk som bruker det. Folk som har kanskje reist et stykke, pyntet seg, kjøpt gave... også later dete som at dere er i en campingvogn på en countryfestival!?

Det er jo forferdelig å spise av papptallerkener (og plastbestikk? Nei, da kan man like gjerne la være å spise).

Skjerp dere, hev standarden i livet ditt et lite hakk, og finn en annen løsning!

Anonymous poster hash: 58f76...e2e

Skrevet

For oss har dåpen vært av de fineste selskapene vi har holdt, da serverer man ikke på papp! I dåp bruker man det fineste man har, forskjellige serviser gjør ingenting.

Skrevet

Jeg har kjøpt rimelige hvite tallerkener for 10 kr stk, da får du 20 stykker for 200 kroner og har til alle slike anledninger. Husker ikke om det var Nille eller Europris jeg kjøpte det på, men veldig greit å ha.

Så jeg er av de som ikke ville servert middag på papp i et selskap, ihvertfall ikke i dåp. Men når det er sagt hadde jeg ikke reagert nevneverdig om andre hadde gjort det, da nevøen min ble døpt i fjor valgte broren min og kona papp, det gikk helt greit.

Anonymous poster hash: 51e5c...a98
Skrevet

Papp er kjipt! Kopper/glass velter av et lite vindpust fra åpent vindu/dør eller unger som springer forbi, mat i papptallerkener er håpløst å bære. Ulike serviser kan være veldig fint og sjarmerende! Kanskje finner du noe fint på bruktbutikk, eller lån av familien.

Anonymous poster hash: c6206...702

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...