Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Yngste her har en venninne jeg har såååå vanskeligheter med. Syns det er helt forferdelig, men det vrenger seg helt i meg på grunn av manglende oppdragelse. Prøver å skjule det så godt jeg kan, men er livredd for at hun skal merke det, det er jo ikke hennes skyld! Nå har hun overnattet, og ser at hun fremdeles bruker smokk om natten! De går i første klasse, min ble akkurat 7 år. Hørte henne om natten "hvor er smokken miiiin". Jeg stod ikke opp. Jeg server ikke en 6-åring med smokk om natten. Helt på jordet? Vær så snill å gni det inn, si at jeg er verdens verste barnevakt😔 Anonymous poster hash: bcdb0...03f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Vel, datteren min har også.ei venninne som brukte smokk da de begynte på skolen (kun på natten) Hun spurte med hvor smokken var, og jeg svarte lurt "din tullejente, du bruker vel ikke smokk. Det er jo Bare babyer som bruker det" Da trengte hun ikke smokken lenger. Anonymous poster hash: d8be3...718
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Vel, datteren min har også.ei venninne som brukte smokk da de begynte på skolen (kun på natten) Hun spurte med hvor smokken var, og jeg svarte lurt "din tullejente, du bruker vel ikke smokk. Det er jo Bare babyer som bruker det" Da trengte hun ikke smokken lenger. Anonymous poster hash: d8be3...718 Var det virkelig din oppgave? Ungene mine brukte aldri smokk, me. hadde aldri lagt meg oppkalt der sin oppdragelse på det viset. Jeg korrigerer andre sine barn om det har noe å si for andre. Smokk bruk derimot angår ikke meg. Anonymous poster hash: 60a9d...530
❤lille stjerne❤ Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Jeg synes det er langt over normalen at skolebarn har smokk (aldri opplevd det) og jeg ser ingen grunn til at så store barn skal ha smokk. For meg er smokk noe babyer har og det er forsåvidt greit at de bruker smokk til soving til de er rundt 2. Større barn enn det med smokk ser rart ut synes jeg. Men jeg ville nok bare latet som ingenting og holdt meningen for meg selv, det er ikke en ting jeg synes det er min oppgave å ordne opp i.
meg-og-mine Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 Hadde stusset over det og dannet en mening, men hadde nok latt dette være til foreldrene. Værst er det vel for barnet sin del som må møte fordommene, så klart når mamma og pappa ikke stresser med dette så vil jo poden tro at det er helt ok.
Gjest Antarctica Skrevet 17. januar 2016 #6 Skrevet 17. januar 2016 Babyer har et suttebehov som de trenger å få tilfredsstilt. Det avtar i løpet av første leveår, men vi voksne "hjelper" dem å opprettholde det. Ved 6-7 års alder bør man nok uansett sette strek - i sær pga tannstilling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå