Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Jeg er litt fascinert av denne måten å sminke seg på, men har aldri prøvd selv. Og jeg ser også at noen oversminker seg slik at det blir veldig lyst noen steder og veldig mørkt (spesielt i panna) andre steder. Det er IKKE fint! Hva synes du og har du prøvd det selv? Anonymous poster hash: 3439b...abf
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Har ikke prøvd, men syns det er veldig fint når det er diskret gjort. Har bestillt meg et palett som jeg venter på skal komme i posten, tenkte eg skulle prøve meg litt fram. Anonymous poster hash: 43507...7f8
Himmel og hav Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Det kommer an på. Noen ser ut som de går med teatersminke, og det ser alt annet enn bra ut, men om det gjøres på en diskret måte, og med tanke på at man skal ut i dagslys, så kan ser man det jo knapt, og det er vel det som er hensikten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå