Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Nå har jeg vært forelsket i treneren min i et halvt år.. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Får han bare ikke ut av hodet😔 Føler jeg blir helt skjelven bare han ser på meg.. Jeg har mann og barn, og vil ikke ødelegge livet mitt pga en tåpelig forelskelse. Så hvordan skal jeg få han ut av hodet? Anonymous poster hash: 985ae...b3d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Er det pt på et treningssenter? Bytt trener eller senter! Få ham ut av livet ditt. Alternativt må du gå "all inn" og skille deg fra mannen. Anonymous poster hash: 4a4b3...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå