mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Eldste hater å være ute,spes når det er kaldt. vil helst være inne hele tiden. Det andre barnet er ett utebarn og vil gjerne ut å leke. Andre med forskjellige barn på det punktet ?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Jeg har to utebarn, men minstemann har kraftig astma og kan ikke være ute nå Heldigvis går det fint å være inne når vi veksler mellom spill, litt tv og lek Anonymous poster hash: 7faca...c30
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Bonussønn på 8 er ikke glad i å være ute,fellesbarn på 5 elsker å være ute. Jeg selv er ikke glad i vinter og kulde,mannen trives ute. Vi pleier å være ute i akebakken 1 times tid alle sammen,så går bonussønn og jeg inn og koser oss,mens de to som liker vinter fortsetter å kose seg ute. Anonymous poster hash: a8a9f...d66
Myliten Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Jeg har tre barn som er helt ulike her. Eldste elsker å være ute uansett vær, minste også, men han har astma. Mellomste hater å være ute og liker seg best inne.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 Min gutt liker å være ute, men han liker ikke å bli kald. Han vil ut, men uansett hvor godt vi kler på ham så vil han inn etter en times tid når det er så kaldt som nå. Anonymous poster hash: 853be...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå