Gå til innhold

Google er min venn, eller? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søkte etter tørkerullholder på google. Det kom opp mange fine. Jeg trykte på noen jeg likte, men da fikk jeg bare opp en side der det sto "siden/produktet finnes ikke". Faktisk ingen av de jeg kunne tenke meg, fikk jeg napp på. Det er bra med bilder, men det hadde også vært bra om produktet det var bilde av, gikk ann å få tak i! Føler jeg har brukt masse av min tid på å lete etter en dustete tørkerullholder!! Arg.

Dagens frustasjon!  :sad:

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Søkte på det jeg òg nå. Vet jo ikke hvilken du vil ha, men alle jeg trykte på funka her ihvertfall.

Gjest Karianne63
Skrevet (endret)

..... er du klar over hvor idiotisk du virker som blir skuffa for noe så tullete??

Tørkerullholder???? Herregud....

Endret av Valentina82
Skrevet

..... er du klar over hvor idiotisk du virker som blir skuffa for noe så tullete??

Beklager at jeg støta deg.

Men for meg(jeg er ikke lik deg) er det et problem. Da får jeg bare virke idiotisk!

Skrevet

Fantastisk at du liker ditt eget innlegg........er det mulig. Og er det noen som er idiotiske her, så er det du

Anonymous poster hash: 459eb...239

Skrevet

Mens du som liker eget innlegg virker som den smarteste i klassen.

Skrevet

Glemte sikkert å trykke på anonym-knappen når hun posta  :legrine:

Anonymous poster hash: 47698...d8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...