Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Vi er en familie på fire, både jeg og min samboer er introverter. Vi er i midten av 30 årene, våre interesser er veldig annerledes enn folk flest på vår alder. Vi ble foreldre i veldig ung alder, fikk vår sønn da jeg kun var 17år, opplevde stor aldersforskjell på oss og foreldrene i klassen til vår sønn. Har ikke mer enn 2 vennepar og tror det har sammenheng med at vi er litt anderledes enn andre voksne på vår alder. Vi liker konserter, kino, svømming, musikk, matlaging. Begge to spiller mye dataspill, når de fleste andre ser frem til helgen i skog og mark så gleder vi oss vilt til nye Update på spillene vi spiller. Hvordan er dere ? Anonymous poster hash: 3cc36...891
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Mannen er introvert. Jeg er ambivert og får dekket mine ekstroverte behov gjennom jobben. I fritiden liker vi å være sammen alene. Kun oss i kjernefamilien. Vi går på tur, på kino, spiller brettspill med ungene. Jeg et mer gamer enn mannen og liker å slappe av med spill når jeg kan (dessverre altfor sjeldent). Vi har en tenåringsdatter som er ekstrovert og som synes det er trist at vi ikke har vennepar med barn på hennes alder. Jeg er lei for det på hennes vegne, men kan ikke forstå hvordan jeg skulle klart å få til og vedlikeholde et venneparforhold. Jeg klarer bekjentskap, men ikke vennskap. Anonymous poster hash: 8d4af...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå