Gå til innhold

hvor ofte er ditt barn med venner etter skoletid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 barn, 11 og 7 år.

11 åringen er med venner 2-7 dager i uken. Veldig sosial å kjeder seg lett om hun ikke kan være med venner. Yngste er med venner skjeldent, enkelte uker 1-3 ganger i uken andre uker ingen besøk.

Anonymous poster hash: 2dfcc...331

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i uka, kanskje?

Anonymous poster hash: 50529...155

Skrevet

Har 2 barn, 11 og 7 år.

11 åringen er med venner 2-7 dager i uken. Veldig sosial å kjeder seg lett om hun ikke kan være med venner. Yngste er med venner skjeldent, enkelte uker 1-3 ganger i uken andre uker ingen besøk.

Varierer veldig for åtteåringen. 1-3 ganger i uken. Føler vi må mase mye på folk for å få til besøk, da andre ikke er så flinke til å ta initiativ. Bsrna må kjøres..

Fireåringen har besøk bare 1-2 ganger i måneden. Han vil ha mye mer, men jeg kvier meg for å spørre andre foreldre i bsrnehagen....

Anonymous poster hash: 547df...0fc

Skrevet

Har 2 barn, 11 og 7 år.

Samme hos oss. De er 10 og 7 år.

Anonymous poster hash: 5ab8e...df8

Skrevet

Barn mellom 8-13 år gamle. Det er kun den ene som leker med noen omtrent flertallet av dagene i uka. De fire andre leker tilnærmet lik aldri med noen etter skoletid. Tror de får sin sosiale dose på skolen.

Anonymous poster hash: 7006b...ad5

Skrevet

1-3 ganger for åtteåringen, to-tre dager er det fritidsaktiviter så da begrenser det seg litt selv. Så og si aldri for seksåringen, men han går på SFO og har helt annet behov for egentid enn broren. Bor slik vi må avtale med andre.

Skrevet

Sjelden.. Noen ganger i mnd.

Anonymous poster hash: 1c9a3...87d

Skrevet

Noen ganger i mnd.... 

Anonymous poster hash: d90bd...30e
Gjest Antarctica
Skrevet

Samme som hos deg, HI. Ungene er litt internt forskjellige, den mest sosiale vil treffe venner nesten hver dag, de to andre greier seg med en til tre ganger i uka.

Skrevet

11 åringen er med venner 5-7 dager i uken, men hun er enebarn, og blir kanskje ekstra sosial av det?

Anonymous poster hash: 7d815...592

Skrevet

Han har enten besøk eller er på besøk hos venner etter skolen 2-5 dager i uka. Pga fritidsaktiviteter bor det iblant bare et kort besøk eller ikke no besøk overhodet. .men som regel er de sammen omtrent hver eneste ettermiddag. Gjør lekser sammen, leker, fjase og koser seg :-)

Anonymous poster hash: 7b9d7...96e

Skrevet

Barna mine er aldri med andre hjem etter skoletid.

Minste har en diagnose så det stoppe naturlig der, Men største har vel vært med noen hjem etter skolen 2 ganger. Går i 3 klasse. Nå inviterer ikke vi hjem noen heller da siden jeg jobber til halv 5 hver eneste dag og jeg ønsker ikke at største skal ha noen hjemme hos oss uten tilsyn enn så lenge. Begge har full plass på SFO, største bruker den litt som han vil selv. Enten være på sfo å leke med andre barn eller gå hjem og styre rundt alene. Vi har gjennom årene invitert barn hit i helger en del, men jeg har bitt meg merke til at barnet mitt sjelden blir invitert bort til andre. Tror ikke barnet mitt har lagt så godt merke til det. Så jeg har nok varsomt presset litt på for å få barnet til å leke mer med de i nabolaget selv om de er et år eldre eller yngre slik at behovet for å invitere/bli invitert er der og det er mer naturlig at de går inn og ut i husene til alle. Jeg har et sosialt barn med mange venner og alle kommer mer en gjerne hit å leker når vi spør. Men mitt barn blir dessverre aldri invitert tilbake.

Anonymous poster hash: d3d77...18e
Skrevet

"Hele tiden"! Enten her, på trening eller hos vennegjengen.

Anonymous poster hash: 51575...4e6

Skrevet

Aldri, er jo fritidsaktiviterer hverdag. på enten den ene eller andre ungen. så de er sosiale der, skal jo gjøres lekser også, men hender i helgene.

Anonymous poster hash: a9b3c...e07
Skrevet

Spørs hva du mener, sjelden de er sammen med andre i uka men er på skype hver dag med vennene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...