Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Mannen min har det siste halve året gått fra å være litt overvektig til å være helt slank. Jeg merker at jeg ikke liker det. Tenker på det når han gir meg en klem, at han har blitt "hardere" å ta på. Synes han ser bra ut, og at han ser sunnere ut, men merker samtidig at jeg ikke har lyst til å ha sex med ham lenger. Er det rart? Noen som har opplevd tilsvarende? Anonymous poster hash: 5296b...f50
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 5296b...f50
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Kanskje du bare må bli vandt til den nye kroppen, gi det litt tid! Anonymous poster hash: 7590e...9f9
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Eksen min gikk fra mager til feit til superbuff, og det tok tid før jeg klarte å innfinne meg med den nye "harde" kroppen. Det gikk seg til da. Anonymous poster hash: fbb6e...f4e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 Jeg slet med å venne meg til slanke menn etter å ha vært sammen med feite, og synes de slanke har så "skarpe kanter". Men tror det er en vanesak altså. Anonymous poster hash: 0bcc8...162
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #6 Skrevet 17. januar 2016 Det tar nok tid å venne seg til det bare. Jeg var sammen med en som var kjempetynn og kjempehøy. Han jeg er sammen med nå er gjennomsnittlig høy og har litt fett på kroppen, litt mage osv. Det har tatt tid å venne seg til det! I starten syns jeg det var vanskelig å skulle ta på han. Akkurat som jeg ikke visste helt hvordan jeg skulle kjærtegne en så "myk" kropp. Det har gått seg til! Anonymous poster hash: a332a...1f0
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #7 Skrevet 17. januar 2016 Tror jeg hadde bekymret meg mer for hvorfor han plutselig har blitt slank Anonymous poster hash: aca40...5a8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #8 Skrevet 17. januar 2016 Tror jeg hadde bekymret meg mer for hvorfor han plutselig har blitt slank Anonymous poster hash: aca40...5a8 Så man kan ikke slanke seg uten at det er noe galt? Anonymous poster hash: 899e1...886
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #9 Skrevet 17. januar 2016 Tror jeg hadde bekymret meg mer for hvorfor han plutselig har blitt slank Anonymous poster hash: aca40...5a8 Så man kan ikke slanke seg uten at det er noe galt? Anonymous poster hash: 899e1...886 Statistisk sett er det en fare for at han enten er syk eller at det er noen andre inne i bildet. Men alltid gøy å leke struts og velge å stikke hodet i sanden. Anonymous poster hash: 0059d...819
uanonym Skrevet 17. januar 2016 #10 Skrevet 17. januar 2016 Er du litt rund selv..? Og litt misunnelig?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #11 Skrevet 17. januar 2016 Tenkte det samme som uanonym... At du var sjalu/ redd han skal finne noe slankere enn deg fordi han ser bedre ut. Anonymous poster hash: 40f2d...c7f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #12 Skrevet 17. januar 2016 Tror jeg hadde bekymret meg mer for hvorfor han plutselig har blitt slank Anonymous poster hash: aca40...5a8 Så man kan ikke slanke seg uten at det er noe galt? Anonymous poster hash: 899e1...886 Statistisk sett er det en fare for at han enten er syk eller at det er noen andre inne i bildet. Men alltid gøy å leke struts og velge å stikke hodet i sanden. Anonymous poster hash: 0059d...819 Du får hoste frem den statistikken du viser til! Jeg venter spent! Hi sier mannen ser sunnere og friskere ut nå enn han gjorde før vektnedgangen. Da er det også stor sannsylighet for at det er en fornuftig livsstilendring som har fått ham til å gå ned i vekt. Ingenting tilsier at han skulle være utro ut fra det Hi skriver, og det å gi henne slike tanker sier mer om deg enn sannsynligheten for at His mann skal ha gjort noe slikt. Anonymous poster hash: 8bde5...74a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #13 Skrevet 17. januar 2016 Skulle virkelig ønske min mann kunne slanket seg. Ønsker harde kanter framfor den ekle deigete magen og flesketrynet 😮 Ja, jeg synes du tenker rart hi! Anonymous poster hash: d98cc...a05
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #14 Skrevet 17. januar 2016 Husket mannen min slet litt da jeg gikk veldig ned i vekt. Men det er 8 år siden nå, og vi holder fortsatt sammen. Når det er sagt: han hadde hatt godt av å gå en god del ned i vekt selv, men hadde han gått så langt at han hadde blitt slank hadde jeg måttet brukt en del tid på å venne meg til det. Han kler desidert best å ha litt ekstra på kroppen, spesielt i ansiktet. Anonymous poster hash: 3f20b...ca2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #15 Skrevet 17. januar 2016 Jeg tenker det samme som noen over her, kanskje du blir litt usikker av denne forandringen og redd han skal få mer oppmerksomhet av det motsatte kjønn... Anonymous poster hash: 03962...b5b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #16 Skrevet 17. januar 2016 Tror jeg hadde bekymret meg mer for hvorfor han plutselig har blitt slankAnonymous poster hash: aca40...5a8 Så man kan ikke slanke seg uten at det er noe galt?Anonymous poster hash: 899e1...886 Statistisk sett er det en fare for at han enten er syk eller at det er noen andre inne i bildet. Men alltid gøy å leke struts og velge å stikke hodet i sanden.Anonymous poster hash: 0059d...819 Du får hoste frem den statistikken du viser til! Jeg venter spent! Hi sier mannen ser sunnere og friskere ut nå enn han gjorde før vektnedgangen. Da er det også stor sannsylighet for at det er en fornuftig livsstilendring som har fått ham til å gå ned i vekt. Ingenting tilsier at han skulle være utro ut fra det Hi skriver, og det å gi henne slike tanker sier mer om deg enn sannsynligheten for at His mann skal ha gjort noe slikt. Anonymous poster hash: 8bde5...74a Menn som er i et forhold bestemmer seg ikke plutselig for å gå ned i vekt eller legge om til en sunnere livsstil bare for å gjøre det, med mindre det er nødvendig pga sykdom e.l. Anonymous poster hash: aca40...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå