Gå til innhold

Hjelp! Trenger tips om ullsokker til baby..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille sønnen mine er nå straks 8 mnd, han svetter en del på føttene, og sokker av bomull o.l kjøler ned føttene hans og han blir kald.

Skulle gjerne hatt skikkelig gode ullsokker, noen som kan tipse meg om sokker dere har prøvd ut???

Er ute etter sokker som er strikket tette/tovet, ikke sånne som man ser igjennom mellom maskene hvis dere skjønner..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille sønnen mine er nå straks 8 mnd, han svetter en del på føttene, og sokker av bomull o.l kjøler ned føttene hans og han blir kald.

Skulle gjerne hatt skikkelig gode ullsokker, noen som kan tipse meg om sokker dere har prøvd ut???

Er ute etter sokker som er strikket tette/tovet, ikke sånne som man ser igjennom mellom maskene hvis dere skjønner..

Januar sine halvtynne ullsokker var jeg veldig fornøyd med. De har sikkert på krabaten.no

Anonymous poster hash: 45e81...917

Skrevet

Januar sine halvtynne ullsokker var jeg veldig fornøyd med. De har sikkert på krabaten.no

http://www.krabaten.no/janus-ull-baby-0-2-aar/tilbehor/janus-ullstromper

Skrevet

Name it. 5 pack for 79kr. Min datter er varm av seg og bruker de hele tiden, hun blir også svett i bomull.

Refleks har fine litt tykkere.

Joha er også fine men dyre.

Skrevet

trysilsokkene fra europris syns jeg er veldig gode. veldig holdbare.

ellers kan jo bambus være noe. de syns jeg selv er veldig gode når jeg trener i allefall

Anonymous poster hash: ff7e0...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...