Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #1 Skrevet 17. januar 2016 Desverre så vekte minstemann meg. Jeg pleier jo å få sove en eller to timer til i helgene, men ikke idag. Jeg skal bake litt, gjøre husarbeid, treffe venninner å gå på skitur sammen med dem, spille spill med mine barn og lage en bedre middag. Staser på at det blir en flott dag, selv om den startet tidlig!! Anonymous poster hash: b0d20...b3c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #2 Skrevet 17. januar 2016 Har ikke tusen planer som du, men mat skal de få. Også har de overnattingsbesøk her så da er vel de fleste engasjert med det noen timer. Å stå på skøyter er poppis om dagen så de vil sikkert det. Ellers trener vi sammen hver søndag ettermiddag og det er eneste fastsatte planen vi har i grunn Anonymous poster hash: 95d23...982
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #3 Skrevet 17. januar 2016 Jeg reiser på rehabilitering i dag, så det blir å pakke ferdig og komme seg av gårde. Familien er vant til det, for det skjer ganske ofte, men det blir ikke noe morsommere av den grunn. Anonymous poster hash: 93cf3...86d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Jeg har sovet utrolig dårlig i natt, så nå skal jeg først ta et par timer på sofaen mens sønnen min ser på barne-tv. Så skal vi bevege oss mot akebakken etter hvert når vi er klare. Anonymous poster hash: 5f76f...fba
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 Har jobbet i hele natt l, så nå skal jeg sooove! Anonymous poster hash: f57a9...ae7
MarianeA Skrevet 17. januar 2016 #6 Skrevet 17. januar 2016 Vi skal bort i kaffebesøk på ettermiddagen, ellers vet jeg ikke. Har vært lite ute pga kulda,men i dag er det heldigvis litt mildere.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #7 Skrevet 17. januar 2016 Gå en skitur eller stå på skøyter. Anonymous poster hash: f3fe8...29d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #8 Skrevet 17. januar 2016 Bake noe digg, strikke litt på nytt kult prosjekt, dra på skøyter med ungene, rydde og gjøre klart til mandag og ny travel uke. God søndag :-) Anonymous poster hash: 992cb...4ba
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. januar 2016 #9 Skrevet 17. januar 2016 Har hatt en travel uke så det blir rolig her i dag. Barna spiller på xbox360 og mannen og jeg sitter foran vedovnen og slapper av på nettbrett og telefon. Barna skal en tur ut med venner litt senere. Jeg skal skifte på senga idag.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #10 Skrevet 17. januar 2016 Null, absolutt null planer. Ingen barn som ungene kan leke med heller, så det blir en kjedelig dag 😞 Anonymous poster hash: 9c920...df4
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #11 Skrevet 17. januar 2016 Toårsdag i ettermiddag. Nå skal jeg snart dusje og pakke inn gave, så får ungene leke litt i hagen før vi skal gå. Anonymous poster hash: 8e66f...121
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #12 Skrevet 17. januar 2016 Har hatt en lat morgen og formiddag med ungene. Mannen skal snart ta de med på badeland,mens jeg gjør litt husarbeid og lager middag til de kommer hjem. Så blir det sofakos og tv titting til det er leggetid. Anonymous poster hash: 47a65...f40
Mamma_til_2 Skrevet 17. januar 2016 #13 Skrevet 17. januar 2016 Skal i bakken og stå på slalåm ☺ hele huset gleder seg ☺
februarprins2013 Skrevet 17. januar 2016 #14 Skrevet 17. januar 2016 vi har vert i dåp til kusinen/niesen vår <3 ellers har vi bare slappet av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå