Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Bruker nattbind i trusa hver natt selv om jeg ikke trenger det. Bare fordi det føles mer behagelig. Men jeg vil så gjerne bli kvitt denne avhengigheten:( Anonymous poster hash: ca56c...e59
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Det er bare å fortsette. Det skader på ingen måte å bruke bind Anonymous poster hash: d2846...eb3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Hæ? Jeg tror ikke jeg skjønte helt. Bruker du det hver natt, selv når du ikke har mensen, fordi det er behagelig? Eller misforstår jeg? Anonymous poster hash: dbcc8...048
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Hæ? Jeg tror ikke jeg skjønte helt. Bruker du det hver natt, selv når du ikke har mensen, fordi det er behagelig? Eller misforstår jeg? Anonymous poster hash: dbcc8...048 Det stemmer Anonymous poster hash: ca56c...e59
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Det er bare å fortsette. Det skader på ingen måte å bruke bind Anonymous poster hash: d2846...eb3 Det skader økonomien Anonymous poster hash: ca56c...e59
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #6 Skrevet 16. januar 2016 En ting er jo at det koster penger. Men bind inneholder kreftfremkallende stoffer, så hadde ikke brukt det mer enn nødvendig. Anonymous poster hash: dbcc8...048
MarianeA Skrevet 16. januar 2016 #7 Skrevet 16. januar 2016 Kjøp bind i flere størrelser og gå ned en størrelse feks hver mandag. Til slutt har du bare et truseinnlegg i trusa. Vær foreberedt på at slik avhengighet kan ta tid å komme ut av. Men viktig å ta tak i dette, da man ellers vil få behov for stadig tykkere bind, og etterhvert ende opp med slike store bleier som man får på barselavdelingen. Snakker av erfaring her
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #8 Skrevet 17. januar 2016 😱 Folk er rare! Anonymous poster hash: 55b1a...465
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #9 Skrevet 17. januar 2016 En ting er jo at det koster penger. Men bind inneholder kreftfremkallende stoffer, så hadde ikke brukt det mer enn nødvendig. Anonymous poster hash: dbcc8...048 ???? Hvilke stoffer og hvor i all verden har du det fra ???? Anonymous poster hash: fd76c...a73
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #10 Skrevet 17. januar 2016 En ting er jo at det koster penger. Men bind inneholder kreftfremkallende stoffer, så hadde ikke brukt det mer enn nødvendig. Anonymous poster hash: dbcc8...048 ???? Hvilke stoffer og hvor i all verden har du det fra ???? Anonymous poster hash: fd76c...a73 Hvorfor er bind så hvite? Er ikke fra naturens side, de er bleket med et kreftfremkallende stoff. Anonymous poster hash: dbcc8...048
MarianeA Skrevet 17. januar 2016 #11 Skrevet 17. januar 2016 Det er bare å fortsette. Det skader på ingen måte å bruke bind Anonymous poster hash: d2846...eb3 Det skader økonomien Anonymous poster hash: ca56c...e59 [/acro I nøden kan vel et nattbind brukes flere netter...all den tid det bare ligger der og man ikke har mensen. Bruk en klype og heng det til lufting på dagtid, så er det klart til bruk neste kveld også.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #12 Skrevet 17. januar 2016 Det er bare å fortsette. Det skader på ingen måte å bruke bind Anonymous poster hash: d2846...eb3 Det skader økonomien Anonymous poster hash: ca56c...e59 [/acro I nøden kan vel et nattbind brukes flere netter...all den tid det bare ligger der og man ikke har mensen. Bruk en klype og heng det til lufting på dagtid, så er det klart til bruk neste kveld også. Urk Anonymous poster hash: 8be3f...399
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #13 Skrevet 17. januar 2016 Folk som bruker truseinnlegget/bind unødvendig får oftere sopp nedentil siden det ikke får nok luft. Anonymous poster hash: fcc19...092
Gjest Antarctica Skrevet 17. januar 2016 #14 Skrevet 17. januar 2016 Kjøp bind i flere størrelser og gå ned en størrelse feks hver mandag. Til slutt har du bare et truseinnlegg i trusa. Vær foreberedt på at slik avhengighet kan ta tid å komme ut av. Men viktig å ta tak i dette, da man ellers vil få behov for stadig tykkere bind, og etterhvert ende opp med slike store bleier som man får på barselavdelingen. Snakker av erfaring her Ser for meg at sexlivet kan bli skadelidende - eller bleiejunkiene må ha menn som tenner på litt sære ting? Med mindre bindet har fransk åpning, da...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #15 Skrevet 17. januar 2016 En ting er jo at det koster penger. Men bind inneholder kreftfremkallende stoffer, så hadde ikke brukt det mer enn nødvendig. Anonymous poster hash: dbcc8...048 ???? Hvilke stoffer og hvor i all verden har du det fra ???? Anonymous poster hash: fd76c...a73 Hvorfor er bind så hvite? Er ikke fra naturens side, de er bleket med et kreftfremkallende stoff. Anonymous poster hash: dbcc8...048 Vannstoffhyperoksid er ikke kreftfremkallende Anonymous poster hash: 1a9ad...a84
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #16 Skrevet 17. januar 2016 Det er bare å fortsette. Det skader på ingen måte å bruke bind Anonymous poster hash: d2846...eb3 Det skader økonomien Anonymous poster hash: ca56c...e59 [/acro I nøden kan vel et nattbind brukes flere netter...all den tid det bare ligger der og man ikke har mensen. Bruk en klype og heng det til lufting på dagtid, så er det klart til bruk neste kveld også. Urk Anonymous poster hash: 8be3f...399 Det er jo lim på, så bare heng det rett på badeveggen😂🙊 Anonymous poster hash: fd384...b26
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #17 Skrevet 17. januar 2016 Alt man skal lese før øya detter ut... Anonymous poster hash: 22a9a...01e
sug lut Skrevet 17. januar 2016 #18 Skrevet 17. januar 2016 Altså, da du ble anbefalt å finne deg en annen fetisj enn klutvask var det ikke bindbruk man mente.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #19 Skrevet 17. januar 2016 Altså, da du ble anbefalt å finne deg en annen fetisj enn klutvask var det ikke bindbruk man mente. Stor forskjell på avhengighet og fetisj 😂 Jeg er nok ikke løytnant. Kanskje det er deg? Anonymous poster hash: ca56c...e59
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #20 Skrevet 17. januar 2016 Herregud..skulle stå klutdama, ikke løytnant 🙈 Anonymous poster hash: ca56c...e59
sug lut Skrevet 17. januar 2016 #21 Skrevet 17. januar 2016 Altså, da du ble anbefalt å finne deg en annen fetisj enn klutvask var det ikke bindbruk man mente. Stor forskjell på avhengighet og fetisj Jeg er nok ikke løytnant. Kanskje det er deg? Anonymous poster hash: ca56c...e59 Nei, jeg er heller ikke løytnant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå