Gå til innhold

Hvordan bli kvitt bindavhengighet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker nattbind i trusa hver natt selv om jeg ikke trenger det. Bare fordi det føles mer behagelig. Men jeg vil så gjerne bli kvitt denne avhengigheten:(

 

Anonymous poster hash: ca56c...e59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å fortsette. Det skader på ingen måte å bruke bind :)

 

Anonymous poster hash: d2846...eb3

Skrevet

Hæ? Jeg tror ikke jeg skjønte helt. Bruker du det hver natt, selv når du ikke har mensen, fordi det er behagelig? Eller misforstår jeg?

 

Anonymous poster hash: dbcc8...048

Skrevet

Hæ? Jeg tror ikke jeg skjønte helt. Bruker du det hver natt, selv når du ikke har mensen, fordi det er behagelig? Eller misforstår jeg?

 

Anonymous poster hash: dbcc8...048

Det stemmer

 

 

Anonymous poster hash: ca56c...e59

Skrevet

Det er bare å fortsette. Det skader på ingen måte å bruke bind :)

 

Anonymous poster hash: d2846...eb3

Det skader økonomien :(

 

Anonymous poster hash: ca56c...e59

Skrevet

En ting er jo at det koster penger. Men bind inneholder kreftfremkallende stoffer, så hadde ikke brukt det mer enn nødvendig.

 

Anonymous poster hash: dbcc8...048

Skrevet

Kjøp bind i flere størrelser og gå ned en størrelse feks hver mandag. Til slutt har du bare et truseinnlegg i trusa. Vær foreberedt på at slik avhengighet kan ta tid å komme ut av. Men viktig å ta tak i dette, da man ellers vil få behov for stadig tykkere bind, og etterhvert ende opp med slike store bleier som man får på barselavdelingen. Snakker av erfaring her  :Nikke:

Skrevet

😱 Folk er rare!

 

Anonymous poster hash: 55b1a...465

Skrevet

En ting er jo at det koster penger. Men bind inneholder kreftfremkallende stoffer, så hadde ikke brukt det mer enn nødvendig.

 

Anonymous poster hash: dbcc8...048

???? Hvilke stoffer og hvor i all verden har du det fra ????

 

Anonymous poster hash: fd76c...a73

Skrevet

 

En ting er jo at det koster penger. Men bind inneholder kreftfremkallende stoffer, så hadde ikke brukt det mer enn nødvendig.

 

Anonymous poster hash: dbcc8...048

???? Hvilke stoffer og hvor i all verden har du det fra ????

 

Anonymous poster hash: fd76c...a73

Hvorfor er bind så hvite? Er ikke fra naturens side, de er bleket med et kreftfremkallende stoff.

 

Anonymous poster hash: dbcc8...048

Skrevet

 

Det er bare å fortsette. Det skader på ingen måte å bruke bind :)

 

Anonymous poster hash: d2846...eb3

Det skader økonomien :(

 

Anonymous poster hash: ca56c...e59 [/acro

I nøden kan vel et nattbind brukes flere netter...all den tid det bare ligger der og man ikke har mensen. Bruk en klype og heng det til lufting på dagtid, så er det klart til bruk neste kveld også.

Skrevet

 

 

Det er bare å fortsette. Det skader på ingen måte å bruke bind :)

 

Anonymous poster hash: d2846...eb3

Det skader økonomien :(

 

Anonymous poster hash: ca56c...e59 [/acro

I nøden kan vel et nattbind brukes flere netter...all den tid det bare ligger der og man ikke har mensen. Bruk en klype og heng det til lufting på dagtid, så er det klart til bruk neste kveld også.

 

 

Urk :eeeh:

 

 

Anonymous poster hash: 8be3f...399

Skrevet

Folk som bruker truseinnlegget/bind unødvendig får oftere sopp nedentil siden det ikke får nok luft.

 

Anonymous poster hash: fcc19...092

Gjest Antarctica
Skrevet

Kjøp bind i flere størrelser og gå ned en størrelse feks hver mandag. Til slutt har du bare et truseinnlegg i trusa. Vær foreberedt på at slik avhengighet kan ta tid å komme ut av. Men viktig å ta tak i dette, da man ellers vil få behov for stadig tykkere bind, og etterhvert ende opp med slike store bleier som man får på barselavdelingen. Snakker av erfaring her :Nikke:

Ser for meg at sexlivet kan bli skadelidende - eller bleiejunkiene må ha menn som tenner på litt sære ting? Med mindre bindet har fransk åpning, da...

Skrevet

 

 

En ting er jo at det koster penger. Men bind inneholder kreftfremkallende stoffer, så hadde ikke brukt det mer enn nødvendig.

 

Anonymous poster hash: dbcc8...048

???? Hvilke stoffer og hvor i all verden har du det fra ????

 

Anonymous poster hash: fd76c...a73

Hvorfor er bind så hvite? Er ikke fra naturens side, de er bleket med et kreftfremkallende stoff.

 

Anonymous poster hash: dbcc8...048

Vannstoffhyperoksid er ikke kreftfremkallende

 

Anonymous poster hash: 1a9ad...a84

Skrevet

 

 

 

Det er bare å fortsette. Det skader på ingen måte å bruke bind :)

 

Anonymous poster hash: d2846...eb3

Det skader økonomien :(

 

Anonymous poster hash: ca56c...e59 [/acro

I nøden kan vel et nattbind brukes flere netter...all den tid det bare ligger der og man ikke har mensen. Bruk en klype og heng det til lufting på dagtid, så er det klart til bruk neste kveld også.

Urk :eeeh:

 

 

Anonymous poster hash: 8be3f...399

Det er jo lim på, så bare heng det rett på badeveggen😂🙊

 

Anonymous poster hash: fd384...b26

Skrevet

Alt man skal lese før øya detter ut...

 

Anonymous poster hash: 22a9a...01e

Skrevet

Altså, da du ble anbefalt å finne deg en annen fetisj enn klutvask var det ikke bindbruk man mente.

Skrevet

Altså, da du ble anbefalt å finne deg en annen fetisj enn klutvask var det ikke bindbruk man mente.

Stor forskjell på avhengighet og fetisj 😂

Jeg er nok ikke løytnant. Kanskje det er deg?

 

 

Anonymous poster hash: ca56c...e59

Skrevet

Herregud..skulle stå klutdama, ikke løytnant 🙈

 

Anonymous poster hash: ca56c...e59

Skrevet

 

Altså, da du ble anbefalt å finne deg en annen fetisj enn klutvask var det ikke bindbruk man mente.

Stor forskjell på avhengighet og fetisj

Jeg er nok ikke løytnant. Kanskje det er deg?

 

 

Anonymous poster hash: ca56c...e59

 

Nei, jeg er heller ikke løytnant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...