Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 de ekte vippene ? Hvor lenge sitter de på ? Erfaringer rundt dette ? Vil så gjerne , men tør ikke Anonymous poster hash: fbe84...dd1
Frkmic Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Hvis du går til noen som kan jobben sin vil det ikke skade dine egne vipper Jeg har hatt extentions i snart 2år i strekk og er innom for påfyll hver tredje uke ca Er helt avhengig og simpelten elsker vippene mine ♥
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Jeg har satt på to ganger og vippene mine knakk. De ble mye.kortere enn de var i utgangspunktet. Nå er det 2 mnd siden løsvippene falt av,,og Mine egne vipper er så og si tilbake til normalen. Hun som satte de på har veldig flink og det ble.veldig pent. Så tror det er ganske individuelt om det går utover dine egne vipper eller ikke. Anonymous poster hash: 01714...056
Elisun Skrevet 17. januar 2016 #4 Skrevet 17. januar 2016 Elsker det, men går veldig ut over mine egne ☹
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #5 Skrevet 17. januar 2016 Det vil skade vippene dine uansett hvor god den som setter de falske vippene på deg er. Anonymous poster hash: a7a34...c2d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #6 Skrevet 17. januar 2016 Og du må inn for å fornye ca hver 3-4 uke. Det er ingen billig affære å ha vippeextensions. Anonymous poster hash: a7a34...c2d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #7 Skrevet 17. januar 2016 Enig med svaret før. Det blir merkbar forskjell på dine egne vipper uansett. Men de vokser seg jo til igen. Men var klar over det. Du som skriver at det ikke blir forskjell og at du har blitt avhengig har vel neppe merket forskjell på dine fordi du setter på nye hele tiden. Anonymous poster hash: 2cee5...897
DramaMama Skrevet 17. januar 2016 #8 Skrevet 17. januar 2016 Jeg har vippeextensions og fyller på hver tredje uke. Jeg prøver å ha pauser på 3 mnd innimellom for å la vippene hvile, men synes ikke mine blir særlig påvirket av det. Jeg går til en veldig dyktig dame, som velger lengde og fylde etter hva dine egne vipper kan tåle. Altfor mange legger for lange og tykke vipper, slik at det blir for høy slitasje på de naturlige vippene. Det handler om vekt.
digger Skrevet 17. januar 2016 #9 Skrevet 17. januar 2016 Prøvd en gang og ble veldig fornøyd. Men ble med den ene gangen da prosessen tok nærmere tre timer....Var hos en veldig dyktig og renommert dame, så egne vipper klarte seg fint.
klg,2 boys now:) Skrevet 17. januar 2016 #10 Skrevet 17. januar 2016 Hatt det i flere år og som de andre sier her om du går til noen som kan det går det helt fint. Det med og tilpasse vekt og lengde er kjempe viktig.ext vippen faller av med din vipp så de føler normal syklus.på ca 80 dager har alle dine naturlige vipper falt av og det er kommet nye.selvsagt er de nye kortere for de kommer ut som håret på hodet ditt. Det og ta pauser er ikke nødvendig.men bommer de på str på vippen,vil du overbelaste hårsekken og da kan den slutte og produsere.
Frkmic Skrevet 17. januar 2016 #11 Skrevet 17. januar 2016 Enig med svaret før. Det blir merkbar forskjell på dine egne vipper uansett. Men de vokser seg jo til igen. Men var klar over det. Du som skriver at det ikke blir forskjell og at du har blitt avhengig har vel neppe merket forskjell på dine fordi du setter på nye hele tiden. Anonymous poster hash: 2cee5...897 Hadde en periode etter jeg hadde brukt det i 1 år der jeg gikk uten. Har ikke merket forskjell på mine egne.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #12 Skrevet 17. januar 2016 Hvor mye koster sånt? Anonymous poster hash: 2758a...395
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå