Gå til innhold

Har 1 barn og ønsker en til. Erfaringer med nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 7 år ønsker jeg meg et barn til. Hvordan var det med to istedenfor for en? Alle råd og erfaringer ønskes😀

Anonymous poster hash: 762f7...343

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo fort bli 2 til eller 3:p hilsen 3 barns mor med tvillinger ;)

Anonymous poster hash: c0a96...7f4

Skrevet

Med så stor aldersforskjell vil det gå som en lek.

Hilsen hun som har 4 barn og 7,5 år mellom yngste og eldste ;)

Anonymous poster hash: 35114...182
Skrevet

Min erfaring var at det var mye større overgang fra 0 til 1 enn fra 1 til 2. Ingen stor livsendring, da det allerede var gjort med nummer 1 ;) Fikk ikke mindre frihet enn det jeg allerede hadde, kan du si. Vi er jo for det meste hjemme på kveldene uansett. Sov ikke lengre enn 6 enda allikevel osv. ;)

Klart det er bare 3 år mellom mine, så jeg var allerede i småbarns perioden når nr 2 kom, så hadde ikke blitt så godt vant enda med hele netter enda og slikt ;)

Har vært overraskende enkelt å få nr 2... Eldste var en skrikebaby det første året og jeg var totalt utslitt, imens nr 2 gjorde ingenting annet enn å sove :) Men det året går så fort uansett ;)

Litt sjalusi i begynnelsen, men som sagt så var min eldste bare 3 år da. Så da er det ikke sikkert du merker stort til det ;) Sikket bare et stolt storesøsken fra fl¨ørste stund :D Nå er de gode venner, med litt uenigheter/krangling av og til.

Merker det mest på det praktiske... Mer klesvask, bittelitt styr når alle skal ut av døren samtidig om morgenen.. Litt mer rot osv. Ellers synes jeg det har gått veldig bra :D

Skrevet

Kan jo fort bli 2 til eller 3:p hilsen 3 barns mor med tvillinger ;)

Anonymous poster hash: c0a96...7f4

Vi kan vel ikke påberope oss så mange minuttene som tobarnsmor 😜

Anonymous poster hash: ede51...dff

Skrevet

Takk for alle erfaringer! Ønsker meg så sårt et barn til. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke ha flere. Er jo litt redd for at barnet ikke skal Være friskt når jeg har Vært så utrolig heldig med nr 1. Skummelt å skulle begynne på nytt igjen etter så mange år. Ønsker gjerne flere erfaringer også 😊

Anonymous poster hash: 762f7...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...