Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Æsj, jeg spyr som en gris. Samme gjør 2 åringen, og mannen begynner å føle seg dårlig. I tillegg er jeg gravid i 3 trimester og sykmeldt pga risikosvangerskap. Synes så synd på meg selv at jeg vil gråte Anonymous poster hash: f772d...865
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Her hadde 3-åringen spysyke hele torsdag. Vi voksne klarte heldigvis å unngå å få det, etter hyppig håndvask, bruk av anti-bac, og vask av alle klær/pledd etc barnet var i kontakt i. Fikk oppkast på gulvet et par ganger (barnet traff ikke bøtta med en gang), men var raskt ute med klorinspray. Jeg fikk spysyken hver gang barnet fikk det i fjor, så har altså vært veldig påpasselig denne gangen. Håper du blir bedre snart HI. Drikk mye vann, ev eplejuice, og hvil deg mye. Anonymous poster hash: 41759...e5e
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Vi hadde det for noen dager siden, varte heldigvis bare ett døgn. God bedring, håper dere får det like kortvarig som vi gjorde. Anonymous poster hash: 6200f...d10
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Hørte om mange som hadde det i romjula og rett før jul, men har ikke hørt noe nå. Vask hender, vask hender, vask hender. OG så tar du en tur med klut over dørhåndtak o.l. Anonymous poster hash: 4e33d...27c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Hørte om mange som hadde det i romjula og rett før jul, men har ikke hørt noe nå. Vask hender, vask hender, vask hender. OG så tar du en tur med klut over dørhåndtak o.l. Anonymous poster hash: 4e33d...27c Har vasket hendene så mye at huden begynner å forsvinne fra knokene men med en 2-åring som spyr over hele meg, blir illsint av spybøtta, er det ikke så lett å unngå Nå er hele familien smittet, så da tror jeg at jeg drøyer husvasken frem til jeg kan stå på bena igjen Anonymous poster hash: f772d...865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå