Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Kan skylde meg selv da jeg ikke har selvdisiplin til å slanke av med de 30 kg ekstra. Var i Spania i fjor utenom å bade😓 Flere? Anonymous poster hash: 5fd6d...212
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Jeg var nettopp i Spania med mine 50 kg for mye. Badet og koste meg både i badedrakt og bikini. Om andre plages får de snu seg bort. Jeg koser meg med ungene og mannen min Anonymous poster hash: 2835d...bcc
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Har 40 kg ekstra....jeg bader som bare det i syden. Slipp deg løs.... Anonymous poster hash: b44ff...acc
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Bryr meg midt i den feite ræva mi at noen mener den er stygg så jeg bader og soler meg. Bad med den kroppen du har😀 Folk flest er opptatt av seg selv 😀 Anonymous poster hash: cf621...983
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Så herlige og tøffe dere er❤️❤️ Anonymous poster hash: 5fd6d...212
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #6 Skrevet 16. januar 2016 Kan skylde meg selv da jeg ikke har selvdisiplin til å slanke av med de 30 kg ekstra. Var i Spania i fjor utenom å bade😓 Flere? Anonymous poster hash: 5fd6d...212 Jeg trener som en gal for å styrke meg opp til 2 uker på Rhodos.. vi skal på et aktivitets-/sportshotell på Rhodos, og jeg vil være i toppform til vi kommer dit slik at vi kan nyte det fullt ut. Hadde ikke satset sånn om jeg ikke visste at dette skal jeg klare, det er jo 5 mnd til sommerferien 😊👍🏼 Kom igjen damer, sett i gang og prioriter treningen! Det er ikke gøy eller lett å hutre seg ut i bilen i -10 grader kl.20.00 etter barna har lagt seg, tre ganger i uken for å dra og trene, men det er så deilig å se resultater! Og sukkerfritt kosthold funker visst utrolig bra også 😊👍🏼 kjør på! Alternativt, kjøp dere en knallflott bikini fra en skikkelig forretning, en sånn en som sitter som støpt, og vær stolte av kroppen dere har på stranda i sommer! Da er dere flotte uansett hvor mange kilo ekstra! Men IKKE syns synd på dere selv. Ta ansvar og vis at dere har kontroll, enten på den ene eller andre måten! Anonymous poster hash: cde2d...e81
sug lut Skrevet 16. januar 2016 #7 Skrevet 16. januar 2016 Men kan du ikke ha en annen type ferie, en som faktisk gjør deg godt? "Syden" er fantastisk for fjellturer, det har vi gjort masse for strand er kjedelig - gått hele dagen og bada når vi kom tilbake. Ingen grunn til å tilbringe dagen liggende i bikini man hater mens man bare blir større.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #8 Skrevet 16. januar 2016 De som er på stranden i syden er opptatt av seg selv og sin kropp, det er bare du som er opptatt av din kropp. Glem de andre og kos deg på stranden. Det gjør jeg og jeg er 20 kg for tung.mikke minst vær ett forbilde for dine barn. Vi kommer i alle størrelser og fasonger, men vi er alle mennesker som liker å bade og kose oss!! Anonymous poster hash: 5ffb5...2bb
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #9 Skrevet 16. januar 2016 Hvis det plager deg så mye at du gruer deg allerede i januar... Hvorfor ikke bare gjøre noe med det? Må jo være verdens beste motivasjon. Anonymous poster hash: 954a8...694
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #10 Skrevet 17. januar 2016 Kan skylde meg selv da jeg ikke har selvdisiplin til å slanke av med de 30 kg ekstra. Var i Spania i fjor utenom å bade Flere? Anonymous poster hash: 5fd6d...212 Hvis du synes det er så fælt, så har du 5 - 6 måneder på å gjøre noe med det nå. Det er bare å sette i gang Anonymous poster hash: e0d64...02e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2016 #11 Skrevet 17. januar 2016 Hvis du gruer deg hvert eneste år så burde dere velge en annen type ferie. Men jeg kan godt forstå at det ikke er så gøy å sprade rundt i badetøy når man ikke er fornøyd med kroppen sin. Jeg er ikke fornøyd, kvier med litt for å gå i bikini, men gjør det likevel. Anonymous poster hash: ec103...fd3
n74 Skrevet 17. januar 2016 #12 Skrevet 17. januar 2016 Sjekk ut spanjolene på stranda - der er det mange store kropper, men de koser det for det. Ingen grunn til å skjemmes over kroppen sin der 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå