Gå til innhold

Noen her med Nissan leaf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettop kjøpt den bilen. Jeg har hørt at det er en app jeg kan bruke som jeg kontrollere hvor mye batteri osv jeg har på bilen. Men får ikke til å registrerere på tlf.

Også lurer jeg på disse ladestasjonene som er rundt i byer og flere kjøpesentre/parkeringshus, den ladekabel 2. Når jeg lader med den skal jeg bare lade opp til 80% som ved hurtigladestasjoner?

Anonymous poster hash: 937ba...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt Leaf i flere år og er storfornøyd. Det har kommet en ny, forbedret app som heter Nissan Connect EV. Du må registrere deg på You+Nissan og legge inn bilen der før du registrerer deg på denne appen. Har du noen problemer, ta kontakt med forhandleren du kjøpte bilen av. Dersom du har importert bil vet jeg ikke hvordan du løser det, men har du en bil kjøpt hos autorisert forhandler vil de helt sikkert hjelpe deg for å få deg igang med dette.

Når det gjelder ladestasjonene kan du her fint lade 100%, det er kun hurtiglading som stopper på 80% (hurtiglading stopper på 80% og resterende lading er på vanlig tempo og blir ganske så dyrt...)

Anonymous poster hash: 618dc...d13
Skrevet

Tusen takk for svar 😊 Bilen er ikke produsert i Norge, men er kjøpt hos en forhandler her i Bergen

Anonymous poster hash: 937ba...9d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...