Gå til innhold

Jeg har blitt voldtatt 😢😢

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angsten, redselen og marerittene dreper meg snart! Har heldigvis vært hos fastlegen og fått sjekket meg og fått registrert skadene nedentil. Skal til psykolog til uka. Takk og pris for at jeg har mann og barn som får meg på andre tanker, men når natten kommer og alle sover så kommer redselen og tårene. Føler meg så liten og møkkete og ikke verdt en dritt!! Vet ikke hvorfor jeg skriver her, men føler at jeg snart går under!!! 😢😢 Kommer ikke til å anmelde, vil bare komme meg videre og glemme at dette noen gang har skjedd!!

Anonymous poster hash: 274bb...2f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke anmelde? Klem til deg

Anonymous poster hash: 0826e...711

Skrevet

Stakkars deg! For en forferdelig opplevelse.

Håper at du får all den støtte og hjelp du trenger. Og husk at dette ikke påvirker hvem du er. Du er fremdeles en elsket mamma og kone. Du er viktig og verdifull og det er det kreket som forgrep seg som har all skyld.

De beste ønsker.

Anonymous poster hash: 520a9...8c8

Skrevet

En god klem sendes din vei :klemmer:  Håper du har god støtte av de rundt deg.

Skrevet

Det er IKKE din skyld.

Ikke la denne mannen få ødelegge mer enn han allerede har gjort.

Klem!

Anonymous poster hash: 2a71a...071

Skrevet

<3

Anonymous poster hash: 2e6cc...3cd

Skrevet

Jeg blir så sint på dine vegne!!!!!!

Ta imot all hjelp du kan få! Og anmeld!!

Stor klem til deg!

Anonymous poster hash: b3d32...16b

Skrevet

Uffameg, stakkars deg! Husk at dette er ikke noe du kan klandres for UANSETT hva som har skjedd! Stor god trøsteklem til deg :o 

Skrevet

Tusen takk for støttende svar dere 😊 Det blir for mye for meg å anmelde og det kommer til å knekke meg. Er ikke sterk nok. Finnes ikke igjen noen DNA spor bortsett fra skader i underlivet. Kanskje jeg sendte ut feil signaler til han? Er veldig sosial av meg og smiler og prater mye med andre. Jeg flørtet så absolutt ikke med han, men kanskje han tror det? Og at jeg ville ha han... HI

Skrevet

Ikke analyser hva som skjedde i forveien og tenk at du kunne gjort noe annerledes! Dette er fullt og helt hans skyld!!

Alle kan vi smile, være glade og utadvendte; vi ber jo ikke om å bli voldtatt fordet.

Godt du har en mann som støtter og er glad i deg! Ikke ofre denne ukjente mannen en tanke, ikke la han vinne. Og du må anmelde..!dette er sikkert ikke første og siste gang han gjør slikt mot noen!

Stor klem til deg <3

Anonymous poster hash: 0748a...057

Skrevet

Tusen takk for støttende svar dere 😊 Det blir for mye for meg å anmelde og det kommer til å knekke meg. Er ikke sterk nok. Finnes ikke igjen noen DNA spor bortsett fra skader i underlivet. Kanskje jeg sendte ut feil signaler til han? Er veldig sosial av meg og smiler og prater mye med andre. Jeg flørtet så absolutt ikke med han, men kanskje han tror det? Og at jeg ville ha han... HI

Selvsagt er det ikke din skyld. Ikke i det hele tatt. Ikke en bitteliten promille en gang.

Det er lov å flørte.

Det er ikke lov å være seksuell med noen som ikke ønsker det.

Dette vet du. Du må bare være så raus med deg selv som du fortjener. Du må ikke fortsette å straffe deg selv. Elsk deg selv, det fortjener du.

Anonymous poster hash: 2a71a...071

Skrevet

Angsten, redselen og marerittene dreper meg snart! Har heldigvis vært hos fastlegen og fått sjekket meg og fått registrert skadene nedentil. Skal til psykolog til uka. Takk og pris for at jeg har mann og barn som får meg på andre tanker, men når natten kommer og alle sover så kommer redselen og tårene. Føler meg så liten og møkkete og ikke verdt en dritt!! Vet ikke hvorfor jeg skriver her, men føler at jeg snart går under!!! Kommer ikke til å anmelde, vil bare komme meg videre og glemme at dette noen gang har skjedd!!

Anmeld.

Vil du at ein annen skal få samme opplevelse som du sliter med.

KLEMZ FRA MEG

Anonymous poster hash: 6a5d6...11a

Skrevet

Skjønner det er vanskelig nå, men anmeld! Det hjelper DEG på sikt! Nei, det skal nok mye til for å få han dømt, men gjør det for å plassere skylden! Skylden ligger hos han og han alene, ikke deg!!! La han stå til ansvar for hva han har gjort og vis at dette ikke er akseptabelt. Om 5 år er det for sent, du klarer det!

Skrevet

Ikke la det definere deg, men vurder sterkt om du skal anmelde. Husk at en som har gjort det en gang, fort kan gjøre det igjen med en annen.

Anonymous poster hash: 4f664...0dc
Skrevet

Nei, nei, NEI!! Det spiller INGEN rolle om du danser/smiler/flørter, det finnes INGEN unnskyldning for å voldta noen! Ikke engang prøv å bebreide deg selv!

Kjære hi! Jeg forstår at du er knust nå og bare ønsker å legge det bak deg. Bare gå videre. Men vær så snill, ikke avfei en anmeldelse ennå. Jobb deg selv litt sterkere før du bestemmer deg for hva du skal gjøre. Jeg VET det siste du ønsker å gjøre er å få dette rippet opp i om det skulle bli en rettssak, men for din, og andre/potensielt fremtidige ofre, sin skyld, vær så snill, anmeld ham!

Vet du, selv om du er ofret HANS, så er ikke DU, i deg selv, et offer. For DU har en indre styrke du ikke ante du hadde, DU skal reise deg og si "dra til helvete din feige drittsekk! Du skal ikke få knekke meg!!"

Selv hadde jeg ikke noe valg. Jeg "måtte" anmelde. Jeg ble overfalt av en jeg datet, jeg var 18 år.

Jeg fikk besøk av ei venninne som så øyet mitt som var så mørbanket og hovent at jeg ikke klarte å åpne det og den sprukne leppa mi, og hun ringte stefaren sin som er politibetjent. Jeg turte egentlig ikke å anmelde, men politiet anmeldte ham selv. De hadde ham nemlig i systemet fra før. Jeg var nemlig ikke den eneste!

Rettsaken var tøff, men jeg hadde jobbet så intens med meg selv at jeg klarte å sende ham et "drit-og-dra-jeg-skal-faen-meg-ta-deg"-blikk da jeg passerte ham. Han sendte meg et blikk som kunne drepe, men jeg bare blunket til ham. Arrogant av meg, jeg veit, men fy f€#n så godt det gjorde!

Han ble dømt og måtte sitte inne, han mistet jobben og maaange venner! En ting hadde vært om det var et scenario der vi kanskje var fulle, jeg tok ham med hjem og han trodde jeg ville, eller han kanskje ikke leste tegnene mine, jeg sa ikke tydelig ifra osv, da KUNNE det vært mer "forståelig" at vi havner i en slik situasjon, men jeg fikk regelrett juling. Vi var edru og han brøytet seg inn hos meg. Da kan man ikke late som om alt var en misforståelse/kommunikasjonssvikt, slik han påsto.

Ei venninne bodde i samme bygård og har sagt i ettertid at naboene "presset" ham ut av hjemmet sitt og ingen vet (/bryr seg om) hvor det ble av ham etter det.

Han fikk sin straff!

Sender deg all min styrke, hi! Selv om alt virker svart og håpløst nå så vil det bli bedre! Du må prøve å gi deg selv litt ro til å tenke og bearbeide alt, og det vil være en lang prosess. Men du VIL bli sterkere!

Gooood klem fra meg!

Anonymous poster hash: f2ef5...b4c

Skrevet

Det spiller ingen rolle hva du gjorde i forkant. Ingenting unnskylder det han har gjort mot deg! Håper du får god hjelp til å bearbeide dette. Klem

Anonymous poster hash: 9e3d1...ef2

Skrevet

Dette er IKKE din feil, og vil ALDRI bli det. Det spiller absolutt ingen rolle hva du sa eller gjorde i forkant, voldtekt er aldri greit, på noe som helst vis! Fortell deg selv det, igjen og igjen og igjen.

Ta vare på deg selv og søk all den hjelpen og støtten du trenger.

Klem.

Skrevet

En god klem til deg HI!

Skrevet

Det er ikke din feil, det er aldri offerets feil, uansett hva mannsjåvinistiske griser sier i media, på fora og i diverse vennekretser. Om du så går naken rundt på gata er det ikke lov å røre deg. Forstår at du ikke vil anmelde. Kun 1 % av voldtekter som er anmeldt, blir pådømt. Vitneførsel og rettssak er stor påkjenning for offeret. Jeg hadde aldri orket å anmelde for at advokaten til drittsekken kunne grave offentlig, foran dommeren og tilhørerne, i hvor mange jeg har ligget med, hva jeg går med og hvilken oppførsel jeg har. Det er nemlig tillatt i Norge å føre bevis for offerets seksuelle vandel, forstå det den som vil. Konsentrer deg om ditt eget ve og vel fremover, gråt, støtt deg på mannen din, gå til psykolog, snakk med ei venninne, unn deg et par timer på spa, kanskje dere kan dra en uke til Syden - du, mannen og barna. Og bare ta avstand fra det hele. Klem sendes.

Anonymous poster hash: 5c722...362
Skrevet

Får vondt av deg.

Tusen klemmer 😢

Anonymous poster hash: 3364f...57e

Skrevet

Uff, kanskje jeg er en dritt nå med det jeg skal si om min opplevelse. Jeg ble også voldtatt. Det var en sovevoldtekt av en bekjent, og jeg vånknet underveis. Jeg har aldri følt skam eller skyld for dette. Jeg har bare tenkt at fyren var en skitten dritt som utnyttet meg da jeg var bevisstløs. Jeg har aldri følt skyld. Det var på et vis et valg å tenke sånn om det.

Det var ikke min skyld.

Heldig for meg; jeg ble aldri redd, bare irritert. Jeg er fremdeles meg, kroppen er min. Og fyren er en dritt.

Jeg håper dette ikke sårer deg eller fornærmer deg, men heller gir deg inspirasjon og styrke til å plassere skylden hos ham, og ikke hos deg selv. Det var ikke din skyld. Alt godt til deg.

Anonymous poster hash: 8e879...2cc

Skrevet

Håper du får den hjelpen du trenger for å kunne leve med det. Og alltid husk at det ikke var din skyld.

Stor klem til deg.

Anonymous poster hash: 72fc9...977

Skrevet

Tusen tusen takk for all støtten 😊 Som sagt så kommer jeg IKKE til å anmelde, det har jeg bestemt meg for og er ingenting som kan få meg til å ombestemme på det. HI

Skrevet

Kjære HI, ikke hør på de som sier anmeld! Dette bestemmer du selv, det er ditt liv. Og selv om du ikke anmelder betyr ikke det at du ikke hjelper andre eller er skyld i om han gjør slikt mot andre. For her er det KUN en som er skyld i hva som skjer. Og det er han som gjorde dette mot deg.

Vet mannen din hva som skjedde?

Håper du har støtte i hva som har skjedd og snakke med psykolog og vær obs på senskader. 

Stor klem i denne vanskelige tiden.

Anonymous poster hash: eb6b7...c38
Skrevet

Tusen takk 😊 ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...