Gå til innhold

Klønete amming. Ene armen til babyen blir bare i veien..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere det til?

Anonymous poster hash: 3390c...c94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg baby på siden

Anonymous poster hash: 39523...bb8

Skrevet

Babyen ligger ikke på ryggen sin inn mot brystet, men på siden. Da vil armen som er i veien nå, ligge mot siden og ryggen din. Og vips er ikke armen i veien lenger ☺

Skrevet

Baby og du skal være mage mot mage. Da kan du tre den nederste armen til babyen mellom din arm og kroppen din. 

Skrevet

Babyen ligger ikke på ryggen sin inn mot brystet, men på siden. Da vil armen som er i veien nå, ligge mot siden og ryggen din. Og vips er ikke armen i veien lenger ☺

ikke meningen å kuppe tråden til hi...men jeg har samme problemet. Babyen niiholder begge armene foran munne sin når jeg skal legge han til... Pokker meg klin umulig å holde armene unna, så jeg får han til å begynne å suge...

Nekter å ligge mage mot mage, og han vrir også konsekvent ansiktet i motsatt retning av der puppen er...

Anonymous poster hash: 08766...1dd

Skrevet

Åhhh,sånn var min også. Hendene foran munnen og umulig å få bort. Og ene armen i veien.

Anonymous poster hash: f746c...a32

Skrevet

Bruk litt støtte (ammepute) under babyen så den kommer i høyde med brystet. Legg barnet "mage mot mage" som andre beskriver. Da føler barnet seg trygt og det blir en bra ammeposisjon.

Anonymous poster hash: b1e43...b85
Skrevet

Jeg legger gutten min på rygg i fanget først,legger armen hans langs kroppen hans og ruller han mot puppen.Da ligger han på armen sin :)

Anonymous poster hash: 66d22...e27

Skrevet

Legg armen hans under din.

Anonymous poster hash: fe0ca...4d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...