Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Hvor mye egg kan små barn spise? Stemmer det at det er hormoner i egg? Hører nye rart om dagen😂 Anonymous poster hash: 11bdd...985
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Så mange de vil! Anonymous poster hash: 5647a...3b6
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Ok. Så det er tull at det inneholder hormoner? Fikk høre det, og at sønnen min kan få pupper om jeg gir han egg hver dag men finner ikke noe om det på Google Anonymous poster hash: 11bdd...985
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Har lest norsk forskning der de testet at voksne spiste 2 egg daglig over lengre tid. Dette viste seg å være uproblematisk for friske mennesker (de nevnte at diabetikere og hjertesyke muligens måtte ta andre forhold) og de skrev at man godt mulig kunne spise mer enn 2 egg daglig, men deres forskningsresultater viste ihverfall at 2 daglig ikke gav høyere verdier slik tidligere antatt. Ut ifra dette tenker vi at ett egg daglig i snitt for barn er uproblematisk, men sjelden de spiser 7 egg pr uke likevel. Ift det med hormoner vet jeg ikke. Vi bruker uansett økologiske egg. Anonymous poster hash: 1533c...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå