Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Det er ikke politisk korrekt å innrømme det, men mange kvir seg for å dra utenlands etter terroren i mange ferieland den siste tiden. Kjenner flere som velger bort den årlige kretaturen bl.a. Anonymous poster hash: 56833...f59
sug lut Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Ingenting galt med å feriere i Norge, tvert i mot.
overlord Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Ingenting galt med å feriere i Norge, tvert i mot. Jo, temperaturen.
nasse nøffen Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Jeg nekter å la meg diktere av disse terroristene... Jeg har tenkt å reise til Tyrkia, og har bestilt tur allerede... Aqua fantasy here we come
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Vi ferierte i Norge i juli i fjor. Det var nitrist værmessig, men topp på mange måter. I år har vi ikke råd til sydenferie til 30.000, så da blir det nok en tur til svigers, og evt en helg i London e.l på oss voksne på sensommeren. Her er det mest pengene som dikterer, ikke terrorfrykten. Men, vi synes ikke Tyrkia frister lenger. Hi Anonymous poster hash: 56833...f59
sug lut Skrevet 16. januar 2016 #6 Skrevet 16. januar 2016 Ingenting galt med å feriere i Norge, tvert i mot. Jo, temperaturen. Aldri et problem. Man kan ikke tenke så smalt rundt ferie at det faller i fisk om det er under 24 grader.
overlord Skrevet 16. januar 2016 #7 Skrevet 16. januar 2016 Ingenting galt med å feriere i Norge, tvert i mot. Jo, temperaturen. Aldri et problem. Man kan ikke tenke så smalt rundt ferie at det faller i fisk om det er under 24 grader. Kan man vel når det er slike ferier man ønsker seg, og lett kan få, ved å velge feriemål som tilbyr det.
sug lut Skrevet 16. januar 2016 #8 Skrevet 16. januar 2016 Ingenting galt med å feriere i Norge, tvert i mot. Jo, temperaturen. Aldri et problem. Man kan ikke tenke så smalt rundt ferie at det faller i fisk om det er under 24 grader. Kan man vel når det er slike ferier man ønsker seg, og lett kan få, ved å velge feriemål som tilbyr det. Jojo, det er klart. Vi vil bare ha ekstremt forskjellige ferier.
Gjest Antarctica Skrevet 16. januar 2016 #9 Skrevet 16. januar 2016 "Den årlige Kreta-turen". Jeg smaker på ordene. Et uttrykk jeg aldri før har brukt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #10 Skrevet 16. januar 2016 "Den årlige Kreta-turen". Jeg smaker på ordene. Et uttrykk jeg aldri før har brukt. Smak i vei.😂 Hi Anonymous poster hash: 56833...f59
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #11 Skrevet 16. januar 2016 Det er ikke politisk korrekt å innrømme det, men mange kvir seg for å dra utenlands etter terroren i mange ferieland den siste tiden. Kjenner flere som velger bort den årlige kretaturen bl.a. Anonymous poster hash: 56833...f59 Vi ferierte i Norge i fjor. 6 uker på hytta på Sørlandet, Dyreparken og oppover Valdres og Vestlandet. Helt fantastiske opplevelser, tross store mengder asiatere til tider (på vestlandet). Så det anbefales på det sterkeste. Eneste nedturen er svindyr og stort sett elendig mat overalt, og dyre hotell som er ymse i kvalitet. Vi lengter etter bittelitt mer varme, og drar til Rhodos i sommer. Det vil koste 50.000 men det gjorde sanbelig norgesferien også..! Terror og flyktningestrømmen har vi tatt med i vurderingen. Og vi tar sjansen, selv om det er en løpende vurdering. Anonymous poster hash: 4e44b...c0e
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #12 Skrevet 16. januar 2016 Jeg nekter å la meg diktere av disse terroristene... Jeg har tenkt å reise til Tyrkia, og har bestilt tur allerede... Aqua fantasy here we come Samme her, minus Aqua Fantasy. Tyrkia i mai! Anonymous poster hash: 5c01c...08b
soleia Skrevet 16. januar 2016 #13 Skrevet 16. januar 2016 Mange har godt av å bli betre kjend i heilandet, så det er ikkje så dumt. Me har feriert i Norge + Sverige og Danmark sidan me fekk barn, og trives med det. Men veret her vest kunne vore betre, ja.
sug lut Skrevet 16. januar 2016 #14 Skrevet 16. januar 2016 "Den årlige Kreta-turen". Jeg smaker på ordene. Et uttrykk jeg aldri før har brukt. Smak i vei. Hi Anonymous poster hash: 56833...f59 Smaker halvfabrikata.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #15 Skrevet 16. januar 2016 Nå har vi ikke noe årlig Kreta tur, og ikke blir vi skremt. Siste årene har vi vært i Danmark, Polen, Amsterdam, Spania, flere byer i Frankrike, Italia og Monaco. Hva det blir til sommeren aner jeg ikke, har ikke lagt noen planer ennå. Men regner med at det blir 1-3 utenlandsturer, men har ønske om en tur nordover og. Anonymous poster hash: 7e138...bfe
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #16 Skrevet 16. januar 2016 Ser ut som Ving har kansellert veldig mange reiser til Hellas og Tyrkia fra april til juli. Anonymous poster hash: 6bac8...fb7
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #17 Skrevet 16. januar 2016 Bestemte for flere år siden at 2016 ferien skulle gå til Dyreparken og hytta osv i Norge. Men i grunnen litt glad for det nå og veldig klar for å bytte ut en tenkt London tur med feks Island Anonymous poster hash: 29324...f0a
Gjest Antarctica Skrevet 16. januar 2016 #18 Skrevet 16. januar 2016 Sant å si skal vi til Nord-Irland. (Terrorismens vugge...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå