Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Leste et sted at alt over 90 cm rundt rompa betyr at den er stor :-/ Jeg er 93 cm. Kan ikke skjønne at det skal være så stort, men kanskje er det det. Hva måler dere andre rundt rompa? Anonymous poster hash: 9b274...9b2
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Jeg måler 114 rundt rompa mi. Da er jeg gigantisk jeg da... er 178 høy Anonymous poster hash: 360fa...07f
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Leste et sted at alt over 90 cm rundt rompa betyr at den er stor :-/ Jeg er 93 cm. Kan ikke skjønne at det skal være så stort, men kanskje er det det. Hva måler dere andre rundt rompa? Anonymous poster hash: 9b274...9b2 Det er ca str. 36, så nei det er ikke stort. Noen elsker å lage seg strenge krav for hvordan kvinnekroppen skal være. Anonymous poster hash: d0364...23d
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 De "perfekte" målene er visst 90-60-90. 90 rundt brystet, 60 rundt midjen og 90 rundt hoften. Anonymous poster hash: 467c6...2f1
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 De "perfekte" målene er visst 90-60-90. 90 rundt brystet, 60 rundt midjen og 90 rundt hoften. Anonymous poster hash: 467c6...2f1 Ja, i Hollywood på 50-tallet. La oss for Guds skyld slutte å spre slike sannheter. Idealet er en sunn kropp som virker. Kroppsfasongen er irrelevant. Noen har timeglass, andre firkantet og kan aldri oppnå 90-60-90 uten å gjøre kirurgiske endringer på kroppen. Anonymous poster hash: d0364...23d
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #6 Skrevet 16. januar 2016 Jeg er 87,5 over rumpa. Og 86 over bryst og 67,5 rundt livet. " ideealet" er ikke så langt unna da hehe. Og jeg er nesten 40 år så tydeligvis ikke umulig være slank selv om man er gæmlis ( og ikke på slankern eller trener 3 ganger i uka.) Anonymous poster hash: da966...758
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #7 Skrevet 16. januar 2016 Jeg er 87,5 over rumpa. Og 86 over bryst og 67,5 rundt livet. " ideealet" er ikke så langt unna da hehe. Og jeg er nesten 40 år så tydeligvis ikke umulig være slank selv om man er gæmlis ( og ikke på slankern eller trener 3 ganger i uka.) Anonymous poster hash: da966...758 Egentlig er du ganske langt unna, siden 60cm er 10cm smalere i forhold til 90 rundt setet enn 67,5 er i forholdtil 87,5. Anonymous poster hash: d0364...23d
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #8 Skrevet 16. januar 2016 Jeg er 87,5 over rumpa. Og 86 over bryst og 67,5 rundt livet. " ideealet" er ikke så langt unna da hehe. Og jeg er nesten 40 år så tydeligvis ikke umulig være slank selv om man er gæmlis ( og ikke på slankern eller trener 3 ganger i uka.) Anonymous poster hash: da966...758 Egentlig er du ganske langt unna, siden 60cm er 10cm smalere i forhold til 90 rundt setet enn 67,5 er i forholdtil 87,5. Anonymous poster hash: d0364...23d Sånn ja! Best å jekke folk ned fortest mulig, så de ikke begår den enorme feilen å være happy med egne mål. Anonymous poster hash: a6087...7a2
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #9 Skrevet 16. januar 2016 Er ikke så langt unna som de på 93 da.... Hvilke mål har du da er du nærmere eller er du større enn meg å følte for å mobbe fordi du er sjalu? Jeg ser faktisk veldig lekker ut altså . Flottere enn de fleste 😉 Anonymous poster hash: da966...758
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #10 Skrevet 16. januar 2016 Jeg er 87,5 over rumpa. Og 86 over bryst og 67,5 rundt livet. " ideealet" er ikke så langt unna da hehe. Og jeg er nesten 40 år så tydeligvis ikke umulig være slank selv om man er gæmlis ( og ikke på slankern eller trener 3 ganger i uka.) Anonymous poster hash: da966...758 Egentlig er du ganske langt unna, siden 60cm er 10cm smalere i forhold til 90 rundt setet enn 67,5 er i forholdtil 87,5. Anonymous poster hash: d0364...23d Sånn ja! Best å jekke folk ned fortest mulig, så de ikke begår den enorme feilen å være happy med egne mål. Anonymous poster hash: a6087...7a2 Jeg syns ikke hun skal være noe mindre enn kjempehappy med de målene, men de er likevel langt unna idealet som ble presentert over. Prøver ikke jekke henne ned, men realitetsorientere med tanke på idealet. Anonymous poster hash: d0364...23d
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #11 Skrevet 16. januar 2016 Er ikke så langt unna som de på 93 da.... Hvilke mål har du da er du nærmere eller er du større enn meg å følte for å mobbe fordi du er sjalu? Jeg ser faktisk veldig lekker ut altså . Flottere enn de fleste Anonymous poster hash: da966...758 Ehm... du er 2,5 cm under "hofteidealet", de med 93 cm er 3 cm over. Omtrent like stort avvik fra "idealet" altså. Tviler ingenting på at du ser lekker ut, det var heller ikke poenget med posten. Poenget var å dementere idealet på 90-60-90 fordi det er uoppnåelig for de fleste. Dagensideal er nærere 80-55-80 Vet ikke med deg, men for å miste ti cm rundt midja må jeg gå ned 10 kg. Og igjen så er ikke dette kritikk av deg, men av diverse ideal som folk presenterer som sannheter. Anonymous poster hash: d0364...23d
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #12 Skrevet 16. januar 2016 Hvordan kom du frem til dagsideealet? Fant du på det? Eller mener du catwalkmodeller mål? Du burde heller kanskje justere målene opp for dagens kvinner større enn de var før. Damer på 50-60 og 70 tallet var gjennomsnittlig slankere selv om godeste marilyn var større enn slanke filmstjerner nå. Hvilken type dame som ikke er catwalk modell har målene 80-55-80. Altså mener ikke det stygt fordi jeg er sjalu for at jeg er for stor for dagens ideel ifølge deg men jeg lurer på hvordan den dama ser ut. Jeg ser f eks ut som Jessica Alba gjør på et visst bilde fra en film ( tror jeg det er fra, i blå bikini) å minske henne til 80-55-80 målene dine virker ekstremt. Anonymous poster hash: da966...758
Miamimom Skrevet 16. januar 2016 #13 Skrevet 16. januar 2016 Tipper ca 115. Og jeg er ikke misfornøyd. Er ikke det helt sykt?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #14 Skrevet 16. januar 2016 Hvordan kom du frem til dagsideealet? Fant du på det? Eller mener du catwalkmodeller mål? Du burde heller kanskje justere målene opp for dagens kvinner større enn de var før. Damer på 50-60 og 70 tallet var gjennomsnittlig slankere selv om godeste marilyn var større enn slanke filmstjerner nå. Hvilken type dame som ikke er catwalk modell har målene 80-55-80. Altså mener ikke det stygt fordi jeg er sjalu for at jeg er for stor for dagens ideel ifølge deg men jeg lurer på hvordan den dama ser ut. Jeg ser f eks ut som Jessica Alba gjør på et visst bilde fra en film ( tror jeg det er fra, i blå bikini) å minske henne til 80-55-80 målene dine virker ekstremt. Anonymous poster hash: da966...758 Size 0 er jo dagens ideal på samme måte som timeglass var det på 50-tallet. Internett er full av thigh-gaps som en fint må presse seg ned til slike mål for å oppnå. Jeg mener ikke at du eller noen andre skal strebe etter "idealer" nettop fordi de ikke nødvendigvis er hverken bra eller oppnåelig for din kropp. Alba har forøvrig mål på 86-61-86 og fremstår formfull på film. Da sier det seg selv at det er andre med mindre mål enn henne i bransjen. Mitt budskap er her egentlig: drit i idealene, det er ikke en prestasjon å møte dem. Det som er en prestasjon er å ha en sunn, frisk kropp som du trives i. Anonymous poster hash: d0364...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå