Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 På bilen... Jeg trenger dette, men vet ikke noe om det. Får kjøpt en grei boks av naboen, billig og pent brukt. Men er flaut å spørre om jeg trenger noe mer. Skkønner at boksen ikke limes fast på bilen 😂 Anonymous poster hash: e8823...377
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Det må være rails på bilen din, og du trenger et lastestativ. Anonymous poster hash: a0de0...3fa
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Det må være rails på bilen din, og du trenger et lastestativ. Anonymous poster hash: a0de0...3fa Lastestativ? Rails ja - du må ha noe å feste skiboksen i! Men lastestativ? Unødvendig Anonymous poster hash: 062a0...4fe
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Du må ikke ha rails. Finnes takstativ som kan festes på rails og uten rails. Men takstativ må du ha http://www.torshovbil.no/bilrekvisita/lastesystemer/takstativ Anonymous poster hash: 0a0b2...767
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Det må være rails på bilen din, og du trenger et lastestativ. Anonymous poster hash: a0de0...3fa Lastestativ? Rails ja - du må ha noe å feste skiboksen i! Men lastestativ? Unødvendig Anonymous poster hash: 062a0...4fe Javel? Forklar meg så hvordan du vil feste boksen til railsene uten lastestativ. Rails: Integrert i bilen, går på langs med bilen, ytterst på hver side av taket. Skiboks: Smalere enn bilens bredde, kan ikke monteres direkte på biltaket. Aha! Her trenger vi noe mer! Vi trenger nemlig et alternativ, som består av to "rør", med festeanordninger som passer på railsene. Lastestativ på tvers av biltaket, festet til railsene, og skiboksen er utstyrt med fester som passer oppå Lastestativet. Anonymous poster hash: a0de0...3fa
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #6 Skrevet 16. januar 2016 På bilen... Jeg trenger dette, men vet ikke noe om det. Får kjøpt en grei boks av naboen, billig og pent brukt. Men er flaut å spørre om jeg trenger noe mer. Skkønner at boksen ikke limes fast på bilen Anonymous poster hash: e8823...377 Du spør: Passer den til min bil? Du må vise meg hvordan vi fester den. Finnes ikke flaut. Anonymous poster hash: 7d9de...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå