Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 Begge mine ønsker seg slike, men de er bare 4 og 6 år. Ser at mange på både skolen og i bhg har med seg slike hver dag. Jeg dro ut for å kjøpe i går, men så at det stod 6+ på dem og at det var anbefalt med hjelm og briller. Ble usikker, og kjøpte ingenting. Har deres barn slike? Og evnt hvor gamle er de? Førsteklassingen er forsåvidt gammel nok, men det blir ramaskrik hvis hun har og ikke lillebror. Ser for meg at disse brettene kan suse ganske fort ned bakkene. Anonymous poster hash: 2e1a9...e47
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Ja, begge våre har slike. Bruker dem på hytta, hvor det er mye snø og bred akebakke. Man har omtrent ikke styring på disse, og de går utrolig fort - særlig på hard snø. Men moro er det. Bare pass på at de ikke kjører ned noen. Anonymous poster hash: 71ceb...791
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Kjøpte hvertfall ett billig brett til 9-åringen, på obs! i julegave. Han var sur når han kom hjem, for det hadde ikke sklidd i det hele tatt. Forøvrig har han brukt rattkjelke frem til nå. Antar han blir å bruke den også fremover. Anonymous poster hash: e95a0...7a5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Kjøpte hvertfall ett billig brett til 9-åringen, på obs! i julegave. Han var sur når han kom hjem, for det hadde ikke sklidd i det hele tatt. Forøvrig har han brukt rattkjelke frem til nå. Antar han blir å bruke den også fremover. Anonymous poster hash: e95a0...7a5 Det må innkjøres litt først, vårt var også sånn, det var for glatt under, så snøen klistra seg. Går som ei kule nå 😝 Anonymous poster hash: ef51b...c37
frk Nilsen Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Her deler de på et og deler på en snowracer. 5 og 8.
Mandala Skrevet 16. januar 2016 #6 Skrevet 16. januar 2016 Jeg tenker at det kommer an på hvor de skal brukes. Barna våre har laget en bakke i hagen med hopp og greier. Da er jeg ikke stresset over at det går fort og de ikke bruker hjelm. I en sånn stor offentlig akebakke med hundrevis av barn, så hadde jeg ikke sendt dem ned på et sånt brett uten hjelm - verken en 4-åring eller en 9-åring (som jeg har).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå