Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #1 Skrevet 16. januar 2016 20 personer. Ikke helstekt indrefilet, andebryst eller andre fancy og svindyre ting. Rimelig men god hjenmelaget rett. Men hva? Anonymous poster hash: a82ab...271
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Stor kalkun ? Anonymous poster hash: f1971...e66
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 En god gryterett, en slik som bare blir bedre å stå å putre lenge (sånn at det ikke gjør noe om man blir forsinket med middagen). Server med salat og godt brød. Anonymous poster hash: e05f4...d51
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 En god kjøttsuppe eller sodd? Anonymous poster hash: c53ce...a43
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Lapskaus hadde vi. Men bruk godt kjøtt som du koker lenge og med bein i gryta og ferske grønnsaker. Lag dagen før om bare varm opp etter gudstjenesten. Men lag den litt tynn, kan heller ha i litt potetmos hvis den blir for tynn på dåpsdagen. Anonymous poster hash: 9b62b...9a3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #7 Skrevet 16. januar 2016 Vi skal ha tapasbuffet nå i "vår" dåp. Var også inne på en gryte av noe slag. Sikkert litt forskjellig fra familie til familie, men hos oss er det ikke vanlig med tre retters middag i dåp. Kjører en enkel rett og stort kakebord med kaffe etterpå. Anonymous poster hash: 094bf...c4b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #8 Skrevet 16. januar 2016 Jeg synes gryterett er godt egnet - i en eller annen form. Det er godt, varm mat og kan gjøres rimelig i forhold til mye annet. Anonymous poster hash: ba34c...a1d
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #9 Skrevet 16. januar 2016 Biffgryte med salat og brød Koldtbord Snitter Sodd Tapas Anonymous poster hash: 23b6a...ab8
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #10 Skrevet 16. januar 2016 Kjipinger. Det er ikke greit med gryter, suppe eller lapskaus i en dåp. Anonymous poster hash: 2c37f...c55
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #11 Skrevet 16. januar 2016 Kjipinger. Det er ikke greit med gryter, suppe eller lapskaus i en dåp. Anonymous poster hash: 2c37f...c55 Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 44666...aae
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #12 Skrevet 16. januar 2016 Kjipinger. Det er ikke greit med gryter, suppe eller lapskaus i en dåp. Anonymous poster hash: 2c37f...c55 Neivel? Hva skal det være da for st det skal være godt nok for deg? Anonymous poster hash: e05f4...d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå