Gå til innhold

Hvor lenge varer en SA?


håperpånrto

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sikker på at jeg har mistet, det eneste jeg er usikker på er om det er en SA, MA eller evt. graviditet utenfor livmoren. Skulle vært ca. 6 uker nå.

 

Var veldig plaget med sterke menssmerter hver natt frem til mandag 11. januar. På kvelden tirsdag 12. januar oppdaget jeg lysebrun utflod. Deretter har det bare blitt mer brun utflod som nå har gått over til å bli rødlig/mørkerosa etc. Har korte perioder med "mensmurringer" i magen, kjenner det mest på venstre side. Har ingen graviditetssymptomer med unntak av noe ømme bryst, synes de har blitt mindre ømme siden jeg begynte å få blodig utflod.

 

Spørsmålet mitt er egentlig: Hvor lang tid pleier det å ta om det er en SA? Går bare og venter på at jeg skal få en menslignende blødning sammen med menssmerter. Det er så vondt å være så sikker på at alt har gått galt, samtidig som jeg fremdeles har et bittelite håp som ikke vil gi slipp. :( Har time for innvendig UL mandag 18. januar, men dagene går uendelig sakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en liten blødning en lørdag, litt rosaaktig og veldig svak. Var på ul og fikk konstatert begynnende sa. Blødde veldig mildt hele helgen. På tirsdagen etter tok blødningen seg opp og jeg blødde kraftig i ca en uke. Da var det mye klumper og helt ekstreme mengder blod. Måtte skifte nattbind etter 30-45 min for å ikke blø gjennom. Hadde ingen smerter. Lykke til til deg :) Mild blødning trenger ikke bety sa. Jeg hadde en dag her i dette svangerskapet også med en mild rosa blødning. Var på ul og fikk se bankende hjerte etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...