Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Hva har dere som fyll i tillegg til kjøttdeig? Har aldri laget det før😋 Anonymous poster hash: d9fbf...7dc
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #2 Skrevet 16. januar 2016 Kjøttdeig er uappetittelig, og det ville aldri falt meg inn å bruke det som utgangspunkt for en pai (eller hvilken som helst annen mat). Men det er mosomt å lage pai 😊 håper du finner noen spennende oppskrifter. Anonymous poster hash: fb2bb...298
soleia Skrevet 16. januar 2016 #3 Skrevet 16. januar 2016 Har Adams matkasse, og der har det vore ein deilig kjøttdeigpai med finraspa gulrøtter, som er forbausande god. Vil anbefale å bruke heimelaga paideig framfor slik du berre rullar ut. Ser denne oppskrifta er med maiskolbar ved sida av, men eg pleier berre å ha grøn salat. http://barnemix.no/index.php/helse/kosthold/355-adams-kjottpai-med-tomatskiver-og-maiskolber
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Jeg fikk det en gang. Helt forferdelig. Med egg. Når du sier pai, mener du med eller uten egg? Pai uten egg med kjøttdeig, krydder og grønnsaker er sikkert godt. Med egg blir det bare ekkelt. Anonymous poster hash: 7689f...1ad
sug lut Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Kjøttdeig, løk, erter og paprika blir veldig godt, og raspe oppi noen gulrøtter er aldri feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå