Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 ... på sjokolade! Har "massevis" liggende. Men jaggu krever det sin kvinne å stå i mot! Gi meg styrke! Ah.... Godt bare å få sagt det... Anonymous poster hash: 4408b...a7d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 ... på sjokolade! Har "massevis" liggende. Men jaggu krever det sin kvinne å stå i mot! Gi meg styrke! Ah.... Godt bare å få sagt det... Anonymous poster hash: 4408b...a7d Glemte en ting, selvfølgelig: Når gir dette suget seg??? Anonymous poster hash: 4408b...a7d
oslofrk Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Du er IKKE alene! Mulig jeg blir tynn av dette, men jeg blir f€*# meg sur også!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Et lite tips - det hjelper å ikke ha fristelsene liggende på lur! Det at du lager tråd her inne i steden for å spise sjokoladen du ikke skal, det viser at du har viljestyrke nok til å holde deg. Kast det du har i søpla ute - ikke la kroppen din bli søppelbøtte i steden for Anonymous poster hash: dda86...798
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå