Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Jeg skal strikke en babydress i gave til min venninnes baby. Jeg lurer på størrelser. Når det står 3 mnd er det passelig fra 3 mnd eller til 3 mnd? Neste str er 6 mnd, så 9 mnd. Babyen er nå snart to mnd og jeg bruker non 2 uker på den. Hvilken str bør jeg strikke Anonymous poster hash: 6eafd...0eb
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Da ville jeg ha strikket str. 6 mnd. Men det kommer litt an på hvilken dress du skal strikke, hvordan den er i størrelse også, og også hvor stor babyen er. Men jeg tror jeg ville gått for en str. større. Anonymous poster hash: b9c5e...b87
Himmel og hav Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Om det er en ulldress, og denne babyen blir født nå på våren, så er det kanskje lurt å strikke noe som vil passe til høsten igjen. Veldig kjedelig å legge masse jobb i en dress som passer best når babyen ligger og spreller i bare body i sommervarmen.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Himmel og hav. Alder på baby står i teksten. Anonymous poster hash: 71cdb...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå