Gå til innhold

Bruker innsovningstabeltt (vallergan), ville dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tatt en dersom mannen allerede hadde tatt en?

Altså jeg går fast på de pga bivirkninger på annen medisin, han fikk en av meg forrige helg fordi han ikke får sove. Han sa han skulle snakke med legen denne uka, det har han ikke. Nå har han altså bare gått i skapet og tatt av meg. Jeg sover så tungt på de og er livredd ingen av oss våkner hvis det er noe med barna. Har en som ofte våkner på natta.

jeg tar kun når jeg ikke kan ta en blund på formiddagen dersom jeg ikke får sove. Skal på jobb i morgen, ellers hadde det ikke vært noe problem, bortsett fra at han stjeler medisinen min.

Anonymous poster hash: 6de48...3c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og bruker vallergan og sover tungt, men våkner alltid av barna :)

Anonymous poster hash: 34e99...2f8

Skrevet

Flisespikkeri, men Vallergan er ikke en innsovningstablett. Det er egentlig en 1. generasjons allergi tbl (antihistamin)som har en søvndyssende effekt, og som nå blir brukt som et sedativum. Innsovningtbl er hypnotikum som Imovane eller Zopiclon.

Jeg hadde ikke tatt dersom jeg sov så tungt nei. Og jeg hadde gjemt tbl for mannen fra i dag av.

Anonymous poster hash: d2bb6...7a6

Skrevet

Flisespikkeri, men Vallergan er ikke en innsovningstablett. Det er egentlig en 1. generasjons allergi tbl (antihistamin)som har en søvndyssende effekt, og som nå blir brukt som et sedativum. Innsovningtbl er hypnotikum som Imovane eller Zopiclon.

Jeg hadde ikke tatt dersom jeg sov så tungt nei. Og jeg hadde gjemt tbl for mannen fra i dag av.

Anonymous poster hash: d2bb6...7a6

Vet det :) Derfor jeg skrev det i parantes så dere ser det ikke er noe heavy stuff jeg tar :P

Har gjemt de :P

Droppet de i dag jeg...

Anonymous poster hash: 6de48...3c7

Skrevet

Hva slags problemer har dere, som må ta sovemedisiner begge to..? Er kanskje der jeg ville fokusert fremfor å krangle om tablettene.

Anonymous poster hash: 4ff38...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...