Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Hva leker de med for tiden? Vi skal i bursdagsbesøk på søndag, og jeg aner ikke hva vi skal finne på. Noen gode ideer? Anonymous poster hash: 2ceca...79e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 mi er veldig glad i å tegne, gå på ski og skøyter, klippe snøkrystaller i papir, leke med sprettballer og hoppetau. spille spill. Anonymous poster hash: 5daec...c0c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Min foretrekker å tegne, perle, lage skyggeteater, Lego, leke mor/far/barn og lign. Anonymous poster hash: a663b...d4e
liniss - mamma til tre små Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Hun elsker å tegne , glad i disney prinsesser, perler, sånn magisk sand, plastelina, generelt hånarbeid, glad i vogn og babydukke, interaktive leker, glad i mat leker:) ja altså lista er laaang. Men frost og rapunzel er favoritt, så alt med dette er tipptopp;)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Tegne, perle, lego, barbie, game boy, sand alive..ja, egentlig så gidder jeg ikke skrive mer, for hun liker igrunn alt hun kommer over eller får i hendene Anonymous poster hash: f575b...dbf
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 Jeg har en gutt som akkurat fylte fem. En av gavene han fikk var en kjempelang tegning på rull av et sirkus + fargeblyanter og tusjer. Den kan rulles inn og ut akkurat som man vil. Kjempefin! Han har kost seg masse med den siste uken. Anonymous poster hash: 7d9ea...6b8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #7 Skrevet 15. januar 2016 Min fireåring tegner, maler, perler, klipper, limer etc, bygger Lego, leker med dukker og bamser... dukkehus.. Anonymous poster hash: 1732d...785
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #8 Skrevet 15. januar 2016 Jeg har en gutt som akkurat fylte fem. En av gavene han fikk var en kjempelang tegning på rull av et sirkus + fargeblyanter og tusjer. Den kan rulles inn og ut akkurat som man vil. Kjempefin! Han har kost seg masse med den siste uken. Anonymous poster hash: 7d9ea...6b8 En sånn, bare med mye morsommere tegninger fra et sirkus. https://www.rubens.no/lek-laer-hobby/tegne-male/mini-tegnerull-jungeldyr-3-meter-3 Anonymous poster hash: 7d9ea...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå