Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva leker de med for tiden? Vi skal i bursdagsbesøk på søndag, og jeg aner ikke hva vi skal finne på. Noen gode ideer?

Anonymous poster hash: 2ceca...79e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mi er veldig glad i å tegne, gå på ski og skøyter, klippe snøkrystaller i papir, leke med sprettballer og hoppetau. spille spill. 

Anonymous poster hash: 5daec...c0c
Skrevet

Min foretrekker å tegne, perle, lage skyggeteater, Lego, leke mor/far/barn og lign.

Anonymous poster hash: a663b...d4e

Skrevet

Hun elsker å tegne , glad i disney prinsesser, perler, sånn magisk sand, plastelina, generelt hånarbeid, glad i vogn og babydukke, interaktive leker, glad i mat leker:) ja altså lista er laaang. Men frost og rapunzel er favoritt, så alt med dette er tipptopp;)

Skrevet

Tegne, perle, lego, barbie, game boy, sand alive..ja, egentlig så gidder jeg ikke skrive mer, for hun liker igrunn alt hun kommer over eller får i hendene ;)

Anonymous poster hash: f575b...dbf

Skrevet

Jeg har en gutt som akkurat fylte fem. En av gavene han fikk var en kjempelang tegning på rull av et sirkus + fargeblyanter og tusjer. Den kan rulles inn og ut akkurat som man vil. Kjempefin! Han har kost seg masse med den siste uken.

Anonymous poster hash: 7d9ea...6b8

Skrevet

Min fireåring tegner, maler, perler, klipper, limer etc, bygger Lego, leker med dukker og bamser... dukkehus..

Anonymous poster hash: 1732d...785

Skrevet

Jeg har en gutt som akkurat fylte fem. En av gavene han fikk var en kjempelang tegning på rull av et sirkus + fargeblyanter og tusjer. Den kan rulles inn og ut akkurat som man vil. Kjempefin! Han har kost seg masse med den siste uken.

En sånn, bare med mye morsommere tegninger fra et sirkus.

https://www.rubens.no/lek-laer-hobby/tegne-male/mini-tegnerull-jungeldyr-3-meter-3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...