Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Dette gjør at jeg har sterk angst hele tiden, bekymrer meg ihjel snart. Men det verste er at jeg ikke klarer å endre uvanene/avhengigheten min. JEg bruker mye penger på røyk og brus. Har lagt en plan for nedbetaling, men stadig har det kommet uforutsette store regninger( på boligen og helse) som har gjort at jeg ikke klarer å betale ned noe ekstra likevel. Føler meg fanget i et økonomisk helvete jeg selv har rotet meg inn i. Får ikke refinansiert eller samlet lånene i ett heller. Noen som har vært der? Jeg er bare dønn deprimert, har mistet matlysten og har begynt å glemme ting i hverdagen. Føles som om jeg befinner meg klistret utover tapeten snart. Anonymous poster hash: f57a5...96b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Dette gjør at jeg har sterk angst hele tiden, bekymrer meg ihjel snart. Men det verste er at jeg ikke klarer å endre uvanene/avhengigheten min. JEg bruker mye penger på røyk og brus. Har lagt en plan for nedbetaling, men stadig har det kommet uforutsette store regninger( på boligen og helse) som har gjort at jeg ikke klarer å betale ned noe ekstra likevel. Føler meg fanget i et økonomisk helvete jeg selv har rotet meg inn i. Får ikke refinansiert eller samlet lånene i ett heller. Noen som har vært der? Jeg er bare dønn deprimert, har mistet matlysten og har begynt å glemme ting i hverdagen. Føles som om jeg befinner meg klistret utover tapeten snart. Anonymous poster hash: f57a5...96b Jeg er der nå. hvor mye har du i kredittgjeld? Anonymous poster hash: 77fe4...cac
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Ta kontakt med gjeldsrådgiver ved NAV (?) i kommunen din, der kan du få hjelp! Ta tak i dette nå så sikrer du en bedre fremtid for deg og familien din! Til begge to! Lykke til, håper dere finner motet og gnisten:-) Anonymous poster hash: 9ebf3...c46
Heisveisen Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 Uff, høres tøft ut. Gjeldsrådgivning kan hjelpe. Hva med å kjøpe Brusmaskin og el-røyk? Er en engangsutgift, men du sparer på det i lengden,ogaå helsemessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå