Gå til innhold

Jeg gav min venninne sin hund en sjokoladebit..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og den havnet hos veterinær. Nå krever venninnen at jeg betaler en regning på flere tusen kroner? Hva søren gjør jeg?? Jeg har ikke slike summer, og ihvertfall ikke for en gammel hund 😳

Anonymous poster hash: 721c4...f5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du burde betale. Du har jo forgiftet hunden hennes.

Anonymous poster hash: c8206...b6b

Skrevet

..og den havnet hos veterinær. Nå krever venninnen at jeg betaler en regning på flere tusen kroner? Hva søren gjør jeg?? Jeg har ikke slike summer, og ihvertfall ikke for en gammel hund

Men du hadde hatt sånne summer hvis det var en ung hund?

Du er en idiot og forgiftet hunden hennes, så du burde betale.

Anonymous poster hash: c586f...ae2

Skrevet

Synes godt du kan bidra. Hvorfor gir du snop til dyr?

Anonymous poster hash: 1c9d7...461

Skrevet

Har hun forsikret udyret?

Eller kanskej din forsikring kan dekke det..

Anonymous poster hash: 9a46f...010
Skrevet

Hva slags hund er det?

Anonymous poster hash: c2ec0...19f

Skrevet

Du var idiot, ergo må du betale for dumskapen din. Skulle bare mangle!!

Anonymous poster hash: f789a...152

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

I alle dager, det er vel allmennkunnskap at hunder ikke tåler sjokolade!? Det er som ren gift for dem. Ja, du burde betale.

Skrevet

Nei, hun kan ikke krever at du betaler. Og hvorfor i all verden har hun ikke forsikret hunden sin? Dere høres like rare ut

Anonymous poster hash: e4778...b5c
Skrevet

Har du noen som helst sjel og fortjener betegnelsen venn så betaler du. Men hun har vel forsikring, så det blir ikke allverden.

Skrevet

Spurte du først om du kunne gi hunden noe? Det er en uting å gi andres kjæledyr spiselige ting. Du burde betale for hunden, det var din skyld.

Anonymous poster hash: 816ea...bf6

Skrevet

Du kunne faktisk drept hunden til venninnen din! Og så provoserende når du skriver at du ikke har slike summer å bruke på en gammel hund. Ung eller gammel spiller ingen rolle, du dreit deg sikkelig ut her.

Dagens lærdom for deg HI: Menneske-sjokolade er FYFY å gi til hund! Har du ikke peiling så gi ALDRI en hund noe spiselig før du har spurt eier om lov!

Anonymous poster hash: 33663...407

Skrevet

Hva slags hund er det?

Rase er uviktig, sjokolade for mennesker er farlig uansett hunderase.

Skrevet

En sjokoladebit??? Da måtte det vært mørk sjokolade og en veldig liten hund da... Ja, det er farlig for hunder, men mengde har mye å si...

Forsikring tviler jeg dekker denne type uhell..

Anonymous poster hash: 56b1a...e5f

Skrevet

En sjokoladebit??? Da måtte det vært mørk sjokolade og en veldig liten hund da... Ja, det er farlig for hunder, men mengde har mye å si...

Det er vel som med hunder som med mennesker? Noen tåler mer enn andre generelt. Uansett størrelse. Noen er mer allergisk enn andre

Anonymous poster hash: 32ebf...6a8

Skrevet

..og den havnet hos veterinær. Nå krever venninnen at jeg betaler en regning på flere tusen kroner? Hva søren gjør jeg?? Jeg har ikke slike summer, og ihvertfall ikke for en gammel hund

Du finner en måte å betale henne beløpet, selvfølgelig. Det skulle bare mangle!

Selv om du ikke visste at sjokolode var farlig for hunder så burde du visst at du ikke gir andres dyr noe uten å spørre eieren om det er greit å gi det. Dermed så er dette kun din egen feil, og du må betale.

Jeg var borti noe lignende nettopp. "Venninnen" nekter å betale for det som helt og holdent var hennes feil og har påført meg utgifter for flere tusen kroner som jeg ikke har. Det er nå en eksvenninne!

Betal for deg - din feil, ditt ansvar!

Anonymous poster hash: 080b8...979

Skrevet

Slutt å trolle.

Anonymous poster hash: a8c94...5ce

Skrevet

Det er vel som med hunder som med mennesker? Noen tåler mer enn andre generelt. Uansett størrelse. Noen er mer allergisk enn andre

Anonymous poster hash: 32ebf...6a8

Nei... Du kan ikke sammenligne dette med allergi, men det er et farlig stoff. Jo høyere konsentrasjon, dess farligere... Og jo større hund, dess mer tåler den...

Mørk sjokolade er farligere enn lys, fordi det inneholder mer av stoffet.

Dette vet jeg, har hund selv, som har blitt syk av sjokolade... Da regnet vi ut mengden den hadde fått i seg i forhold til størrelse og så at den hadde fått i seg helt på grensen til dødelig dose. Og det var en hel pose melkesjokolade!!

Skrevet

Hva slags hund er det?

Rase er uviktig, sjokolade for mennesker er farlig uansett hunderase.

Nei, rasen har faktisk noe å si...

Jeg har en stor hund på 60kg og en sjokoladebit hadde ikke endt med vetrinærbesøk på den.. men derimot om det er en sånn liten chihuahua....

Anonymous poster hash: 3f2b6...4c3

Skrevet

Dritthund!

Hadde håpet den måtte avlives. Mye billigere!!!

Skrevet

Selv om du ikke visste at sjokolode var farlig for hunder så burde du visst at du ikke gir andres dyr noe uten å spørre eieren om det er greit å gi det. Dermed så er dette kun din egen feil, og du må betale.

Jeg var borti noe lignende nettopp. "Venninnen" nekter å betale for det som helt og holdent var hennes feil og har påført meg utgifter for flere tusen kroner som jeg ikke har. Det er nå en eksvenninne!

Av nysgjerrighet; hva har hun gjort?

Anonymous poster hash: 88a57...1ad

Skrevet

Dritthund!

Hæ?

Anonymous poster hash: 816ea...bf6

Skrevet

Litt usikker på om hun er her inne eller ikke, så vil ikke legge ut. Poenget er at man gjør opp for seg når man påfører andre skade og utgifter!

Skrevet

Dritthund!

Så du gjorde det med vilje for å bli kvitt hunden da? Drittkjerring

Anonymous poster hash: c586f...ae2

Skrevet

Litt usikker på om hun er her inne eller ikke, så vil ikke legge ut. Poenget er at man gjør opp for seg når man påfører andre skade og utgifter!

Hvis hun er eksvenninne spiller det vel liten rolle? Men, du om det:)

Anonymous poster hash: bbeda...e2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...