Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Jeg er gravid med førstemann. Jeg har sett mye og hørt mye om freshe og treningsglede gravide og tenkt at sånn kommer jeg og til å gjøre (før jeg ble gravid trene jeg 4 ganger i uken og var i hanske god form). Nå som jeg er 6 mnd på vei skjønner jeg at det ikke kommer til å skje. Jeg har ikke overskuddet til å gå på trening i hverdagen. Hva er egentlig normalen... jeg føler at alle trimmer bortsett fra meg. Nå er jeg bekymret for formen min etter graviditet. For da har jeg"ødelagt" alt jeg hadde. Noen med synspunkter? Anonymous poster hash: 4f951...5d8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Jeg er som deg. Trente 4-5 ganger før graviditeten og tenkte jeg skulle bli en fit og fresh gravid. Holdt koken en stund, men nå snart 7 mnd på vei, er jeg fornøyd med 20 min styrketrening i stua. Har ikke løpt på to uker (selv om jeg skal prøve meg på en tur i morgen). Jeg er sliten og trøtt, men blir også sur (blir det uten trening). Føler jeg "forfaller" og må begynne fra scratch igjen. Meeeen løpevognen er handlet inn så store planer. Anonymous poster hash: d0372...c64
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Store planer her og når baby kommer... jeg går på gravidyoga 1x uken og prøver å få til en tur i svømmehall 1x uken (begynte med ssvømming forrige uke så dette er et mål). Hvilken vogn har du kjøpt? Ps: jeg synes det høres ut som du får til mye...det kjem du være fornøyd med😊 Anonymous poster hash: 447dd...d6b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Jeg trener null, slå den! Eller dvs nå trenerjeg rooolig en time pr uke med fysioterapeut pga jeg har så vondt i bekkenet. Kommer til å være helt seigemann uten muskler etter fødsel! Anonymous poster hash: 6ce5a...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå