Gå til innhold

Noen som har prøvd Vipps?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer pengene med en gang sånn reklamen lover?

Å kommer pengene med en gang selv om det er i helgen?

Han som skal ha pengene trenger de til senest søndag så da kan jeg bare glemme vanlige bankoverføringer,men tenkte at kanskje jeg kan bruke Vipps.

Anonymous poster hash: f5ab7...9c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker Vips og MobilePay, og ja pengene kommer på konto med en gang :-)

Anonymous poster hash: dfa43...3a6

Skrevet

Elsker Vips og MobilePay, og ja pengene kommer på konto med en gang :-)

Uansett bank?

Uansett hvilken dag?

Anonymous poster hash: d0cb9...55d

Skrevet

Jepp :-)

Skrevet

Jeg har aldri sjekket akkurat når pengene kommer inn, men det har vært mange artikler skrevet om at man faktisk ikke får pengene raskere enn ved vanlig bankoverføring. Det er mulig det ikke stemmer, men hvis det er penger som MÅ være fremme innen søndag, hadde jeg satset på kontanter.

Anonymous poster hash: 711b7...aa7
Skrevet

Har brukt det mange ganger og pengene kommer med en gang, kan du ikke bare teste med noen få kroner først, hvis du er i tvil....

Skrevet

Så bra :D

Skrevet

Hvis du som mottaker har konto i DnB, får du pengene med én gang uavhengig av hvilken bank sender har.

Hvis du som mottaker ikke har konto i DnB, får du pengene neste bankdag (altså ikke i helgen).

Det er infoen DnB oppgir.

Anonymous poster hash: 6670e...a6c

Skrevet

Hvis du som mottaker har konto i DnB, får du pengene med én gang uavhengig av hvilken bank sender har.

Hvis du som mottaker ikke har konto i DnB, får du pengene neste bankdag (altså ikke i helgen).

Jeg har sparebank 1 og har alltid mottatt pengene med en gang. Bruker vipps ganske ofte, både sender og mottar og har aldri opplevd at det tar en dag.

Skrevet

Har brukt vipps mange ganger. Pengene kommer ikke raskere er min erfaring. Men du får en bekreftelse med en gang at pengene er sendt.

Anonymous poster hash: 30e00...87b

Skrevet

Faen da! :(

Har Vippset over pengene til han nå men hjelper ikke om han ikke har pengene til søndag :(

Har en sjofør som skal hente en vare som han skal kjøre til meg,men selger vil selvsagt ikke gi varen før pengene er på konto.

Å sjoføren kan kun i morgen ettersom det er en tur på sikkert minst 10 timer.

Skrevet

Faen da! :(

Har Vippset over pengene til han nå men hjelper ikke om han ikke har pengene til søndag :(

Har en sjofør som skal hente en vare som han skal kjøre til meg,men selger vil selvsagt ikke gi varen før pengene er på konto.

Å sjoføren kan kun i morgen ettersom det er en tur på sikkert minst 10 timer.

Kan jo hende at pengene kommer til søndag alikevel. Jeg vet bare at når jeg vippser penger til min samboer og omvendt så tar det like lang tid som når vi overfører fra vanlig i nettbanken. Vi har begge sparebank1.

Anonymous poster hash: 30e00...87b

Skrevet

Jeg har sparebank 1 og har alltid mottatt pengene med en gang. Bruker vipps ganske ofte, både sender og mottar og har aldri opplevd at det tar en dag.

Så bra! Når jeg leser spørsmål og svar inne på vipps.no på nytt, står det faktisk senest neste bankdag, så da går det tydeligvis an å få pengene samme dag med annen bank også. Eller kanskje du har hatt flaks med klokkeslettet, at bankene kjører overføringene ganske raskt etter vippsingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...