Gå til innhold

Jatakk, flytter gjerne rett inn:):)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær så snill kjøp huset mitt innlegg nr 10????

 

Anonymous poster hash: fdaa9...74e

Skrevet

Trøndelag? Nei takk

 

Anonymous poster hash: e1908...e09

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Veldig fint!! Men jeg hater skråtak, så det hadde stoppet meg fra å kjøpe :/ (og litt langt å flytte ;) )

Skrevet

Trøndelag er topp :) Nei, ikke mitt hIs. Never mine, ikke noe gøy å vise noe man liker her inne. Din blogg, ditt hus, din ditt, din datt. Hadde vi lagt ut vårt hus for salg hadde våre barn blitt veldig lei seg, så ikke aktuelt å flytte herifra, men jeg savner hjembygda mi :)

 

Anonymous poster hash: c6d5f...8d5

Skrevet

Trøndelag? Nei takk

 

Anonymous poster hash: e1908...e09

Bli der du e du, ditt spøkels.

 

 

Anonymous poster hash: ba186...ca2

Skrevet

Grusomme bad, håpløse soverom, upersonlig tomt. Nei takk!

 

Anonymous poster hash: d5208...3f5

Skrevet

Grusomme bad, håpløse soverom, upersonlig tomt. Nei takk!Anonymous poster hash: d5208...3f5

Synes badene var fine, de to minste soverommene var litt trasige pga skråveggene, men de kan møbleres annerledes enn de har valgt:)

 

Anonymous poster hash: c6d5f...8d5

Skrevet

Grusomme bad, håpløse soverom, upersonlig tomt. Nei takk!

 

Anonymous poster hash: d5208...3f5

Hva var grusomt med badene?

Jeg synes de var kjempefine. Men uteplassen var trist og intetsigende, men det kan kan man jo gjøre noe med. Hadde hatet å være så på utstilling

 

Anonymous poster hash: 423a4...cee

Skrevet

Det var da ikke spesielt fint?

Mye penger for et helt vanlig hus.

 

 

Anonymous poster hash: d6eed...1c1

Skrevet

Og alle kan se inn i hagen din, veldig gøy å sitte der i bikini, sole seg og grille, med hele nabolaget som ser deg.



Anonymous poster hash: a71df...baa
Skrevet

Iskaldt! Og ekstremt dårlig tomt.

 

Anonymous poster hash: cc5e9...31b

Skrevet

Prisen står ikke til huset!!

 

Anonymous poster hash: 66fad...fa9

Skrevet

Iskaldt! Og ekstremt dårlig tomt.

 

Anonymous poster hash: cc5e9...31b

- og gipsvegger overalt. Ikke om jeg hadde fått det gratis. Eller jo, for da kunne jeg bare solgt det til noen som liker sånne sterile kataloghjem.

 

Anonymous poster hash: cc5e9...31b

Skrevet

Kjempefint hus, kunne gjerne hatt det! :)

 

Anonymous poster hash: 13f26...e5b

Skrevet

Fint hus, og en hage jeg gjerne hadde gått løs på - med god beplantning blir det straks noe annet enn det framstår som nå. Eneste jeg ikke likte var åpen kjøkkenløsning mot stuen.

Skrevet

Veldig fint hus. Ikke dyrt heller synes jeg. Helt innafor:)

 

Anonymous poster hash: 9b882...57e

Skrevet

Og der var den en meter høye engelen i syein, som jeg leste en her inne hadde fått til jul 😂

 

Anonymous poster hash: 5dbe2...4e8

Skrevet

Og der var den en meter høye engelen i syein, som jeg leste en her inne hadde fått til jul 😂

 

Anonymous poster hash: 5dbe2...4e8

På do...

 

Anonymous poster hash: cc5e9...31b

Skrevet

Prisen står ikke til huset!!

 

Anonymous poster hash: 66fad...fa9

Da håper jeg du mener at det var billig. Kostet tross alt mye å bygge i 2014.
Skrevet

Hadde nok gått laus med malarkosten, likar ikkje så godt grå bunkersfarge, men ellers var det fint.  Tomta var flat og fin, og har potensiale.   :)

Skrevet

Liker ikke beliggenheten til det boligfeltet, på feil side i forhold til sola...men sikkert et fint hus...

 

Anonymous poster hash: c9dab...673

Skrevet

Et helt ordinært hus. Men for en tragisk tomt. Men begge deler går det jo an å gjøre noe med. Så hadde jeg fått det, så jatakk.....hadde jeg måttet betale for det så neitakk.

Skrevet

Nei takk. Grusomt kjøkken,forferdelig farge på alle rom,kaldt.

 

Anonymous poster hash: a7097...790

Skrevet

Huset er helt greit, men ligger helt feil sted og jeg haaaater skråtak. Ville heller aldri betalt så mye for å bo så langt borte

 

Anonymous poster hash: 69dfb...1e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...