Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=69562112&location=1.20016.20337&location=0.20016&ref=fas Skulle gjerne kalt dette mitt:) synes det er kjempefint. Men dessverre for dyrt, og ett men. Jeg liker ikke at trappa er rett innom ytterdøra. Kjenner godt til kommunen. Anonymous poster hash: c6d5f...8d5
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Vær så snill kjøp huset mitt innlegg nr 10???? Anonymous poster hash: fdaa9...74e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Trøndelag? Nei takk Anonymous poster hash: e1908...e09
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Veldig fint!! Men jeg hater skråtak, så det hadde stoppet meg fra å kjøpe :/ (og litt langt å flytte )
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Trøndelag er topp Nei, ikke mitt hIs. Never mine, ikke noe gøy å vise noe man liker her inne. Din blogg, ditt hus, din ditt, din datt. Hadde vi lagt ut vårt hus for salg hadde våre barn blitt veldig lei seg, så ikke aktuelt å flytte herifra, men jeg savner hjembygda mi Anonymous poster hash: c6d5f...8d5
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 Trøndelag? Nei takk Anonymous poster hash: e1908...e09 Bli der du e du, ditt spøkels. Anonymous poster hash: ba186...ca2
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #7 Skrevet 15. januar 2016 Grusomme bad, håpløse soverom, upersonlig tomt. Nei takk! Anonymous poster hash: d5208...3f5
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #8 Skrevet 15. januar 2016 Grusomme bad, håpløse soverom, upersonlig tomt. Nei takk!Anonymous poster hash: d5208...3f5 Synes badene var fine, de to minste soverommene var litt trasige pga skråveggene, men de kan møbleres annerledes enn de har valgt:) Anonymous poster hash: c6d5f...8d5
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #9 Skrevet 15. januar 2016 Grusomme bad, håpløse soverom, upersonlig tomt. Nei takk! Anonymous poster hash: d5208...3f5 Hva var grusomt med badene? Jeg synes de var kjempefine. Men uteplassen var trist og intetsigende, men det kan kan man jo gjøre noe med. Hadde hatet å være så på utstilling Anonymous poster hash: 423a4...cee
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #10 Skrevet 15. januar 2016 Det var da ikke spesielt fint? Mye penger for et helt vanlig hus. Anonymous poster hash: d6eed...1c1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #11 Skrevet 15. januar 2016 Og alle kan se inn i hagen din, veldig gøy å sitte der i bikini, sole seg og grille, med hele nabolaget som ser deg. Anonymous poster hash: a71df...baa
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #12 Skrevet 15. januar 2016 Iskaldt! Og ekstremt dårlig tomt. Anonymous poster hash: cc5e9...31b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #13 Skrevet 15. januar 2016 Prisen står ikke til huset!! Anonymous poster hash: 66fad...fa9
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #14 Skrevet 15. januar 2016 Iskaldt! Og ekstremt dårlig tomt. Anonymous poster hash: cc5e9...31b - og gipsvegger overalt. Ikke om jeg hadde fått det gratis. Eller jo, for da kunne jeg bare solgt det til noen som liker sånne sterile kataloghjem. Anonymous poster hash: cc5e9...31b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #15 Skrevet 15. januar 2016 Kjempefint hus, kunne gjerne hatt det! Anonymous poster hash: 13f26...e5b
sug lut Skrevet 15. januar 2016 #16 Skrevet 15. januar 2016 Fint hus, og en hage jeg gjerne hadde gått løs på - med god beplantning blir det straks noe annet enn det framstår som nå. Eneste jeg ikke likte var åpen kjøkkenløsning mot stuen.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #17 Skrevet 15. januar 2016 Veldig fint hus. Ikke dyrt heller synes jeg. Helt innafor:) Anonymous poster hash: 9b882...57e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #18 Skrevet 15. januar 2016 Og der var den en meter høye engelen i syein, som jeg leste en her inne hadde fått til jul 😂 Anonymous poster hash: 5dbe2...4e8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #19 Skrevet 15. januar 2016 Og der var den en meter høye engelen i syein, som jeg leste en her inne hadde fått til jul 😂 Anonymous poster hash: 5dbe2...4e8 På do... Anonymous poster hash: cc5e9...31b
Fandens Oldemor Skrevet 15. januar 2016 #20 Skrevet 15. januar 2016 Prisen står ikke til huset!! Anonymous poster hash: 66fad...fa9 Da håper jeg du mener at det var billig. Kostet tross alt mye å bygge i 2014.
soleia Skrevet 15. januar 2016 #21 Skrevet 15. januar 2016 Hadde nok gått laus med malarkosten, likar ikkje så godt grå bunkersfarge, men ellers var det fint. Tomta var flat og fin, og har potensiale.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #22 Skrevet 15. januar 2016 Liker ikke beliggenheten til det boligfeltet, på feil side i forhold til sola...men sikkert et fint hus... Anonymous poster hash: c9dab...673
Salomine Skrevet 15. januar 2016 #23 Skrevet 15. januar 2016 Et helt ordinært hus. Men for en tragisk tomt. Men begge deler går det jo an å gjøre noe med. Så hadde jeg fått det, så jatakk.....hadde jeg måttet betale for det så neitakk.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #24 Skrevet 15. januar 2016 Nei takk. Grusomt kjøkken,forferdelig farge på alle rom,kaldt. Anonymous poster hash: a7097...790
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #25 Skrevet 15. januar 2016 Huset er helt greit, men ligger helt feil sted og jeg haaaater skråtak. Ville heller aldri betalt så mye for å bo så langt borte Anonymous poster hash: 69dfb...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå