Gå til innhold

Lifesum, sliter med å spise nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og lurer egentlig på hvordan jeg ble tykk;) etter middag i dag ligger jeg på under 1000 kcal og er veldig mett, ikke sikkert jeg orker mer i dag men har altså 400 kcal igjen. Andre med samme problem?

Anonymous poster hash: 3dfbc...fb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Å slanke seg er en jobb hvor man må passe på hva man putter i munnen. Hvis man ikke passer på blir det ofte for mye. 1000 kalorier er lite. Jeg lurer på hva du må passe på? For mange kalorier er det ikke.

Anonymous poster hash: f9788...9f5

Skrevet

Forstår hva du mener. Det er litt sånn med meg også at det er enten eller. Når jeg spiser snacks og godteri kommer jeg lett opp i 3000 kcal, men med sunn mat kommer jeg opp i 1000-1200 og finner ikke på noe å fylle kvota med.

Anonymous poster hash: 600aa...fcc

Skrevet

Forstår hva du mener. Det er litt sånn med meg også at det er enten eller. Når jeg spiser snacks og godteri kommer jeg lett opp i 3000 kcal, men med sunn mat kommer jeg opp i 1000-1200 og finner ikke på noe å fylle kvota med.

Hva spiser du da?

Anonymous poster hash: e86d2...38a

Skrevet

Hva spiser du da?

Anonymous poster hash: e86d2...38a

Jeg er HI. Dagen i dag er ikke 100% representativ da jeg pleier å ha mer grønnsaker.

Frokost 200 kcal

Ekstra lett melk,  1,5 dl

Brødskive med smøreost og skinke

Lunsj 110 kcal

Knekkebrød med makrell i tomat 

Middag 330 kcal

Taco, dropper lefser

Mellommåltider 270 kcal

Eple

Et halvt knekkebrødmed brie og chiligele

Nå har jeg trent også, så må spise enda mer. Fremdeles stappmett etter middag for tre timer siden.

Skrevet

En neve nøtter/mandler

Yoghurt med gryn og bær

Bittelitt fredagskos i form av et glass vin er lov 😃

Anonymous poster hash: be68b...2c8

Skrevet

Tullet du? Stappmett av 1 brødskive til frokost, 1 knekkebrød til lunsj og litt taco?? Shit, ikke rart jeg er småtjukk.. Det der hadde ikke holdt meg mett!!

Anonymous poster hash: 856b9...9cc

Skrevet

Du må jo spise en skive mer til frokost og lunsj. Voila..!

Anonymous poster hash: c6d6c...705

Skrevet

Tullet du? Stappmett av 1 brødskive til frokost, 1 knekkebrød til lunsj og litt taco?? Shit, ikke rart jeg er småtjukk.. Det der hadde ikke holdt meg mett!!

Anonymous poster hash: 856b9...9cc

Vanligvis ikke meg heller, jeg slanker meg av en grunn. Det ble et glass vin og litt snacks nå i kveld siden jeg trente også. Er greit i rute nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...