Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Jeg vurderer å ta en mastergrad på deltid. Studiestedet ligger i byen jeg bor. Det er møteplikt en kveld og en full dag hver mnd. Hvordan gjør man det med arbeidsplassen? Jeg tar dette privat, får ikke noe støtte. Søker man permisjon uten lønn disse studiedagene med møteplikt? Jeg vet jeg får fri til lesedager og eksamener, med lønn. Anonymous poster hash: 264d0...ca7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Kan du ikke ta lesedag med lønn en dag i mnd da? Anonymous poster hash: 5ca2a...2a3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Kan du ikke ta lesedag med lønn en dag i mnd da? Anonymous poster hash: 5ca2a...2a3 ILesedager er 48 timer, to døgn, før eksamen. Anonymous poster hash: 264d0...ca7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Jeg jobber 100% og tar master. Bruker avspasering / flex og forskyver arbeidstiden. På den måten slipper jeg trekk i lønn på studiedagene. Anonymous poster hash: fe1ca...56d
Fullrulle86 Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Du har rett på fri fra jobb uten lønn viss du tar utdannelse som kan relateres til jobben. Les permisjonsreglementet til arbeidsplassen din👍🏼
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 Det er veldig relevant for jobben. Jeg er lærer og vil videreutdanning meg, jeg vil ta en master i spesialpedagogikk for å raskere kunne sette i gang med gode tiltak for elever som sliter. Den er mest sannsynlig ikke godkjent i vudereutdanningsordningen for lærere som er satt i gang, da må jeg finne ut hvordan jeg skal få hverdagen til å gå opp, deriblant økonomien. En dag pr mnd er heldigvis ikke det største økonomiske tapet. Anonymous poster hash: 264d0...ca7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #7 Skrevet 15. januar 2016 Det er veldig relevant for jobben. Jeg er lærer og vil videreutdanning meg, jeg vil ta en master i spesialpedagogikk for å raskere kunne sette i gang med gode tiltak for elever som sliter. Den er mest sannsynlig ikke godkjent i vudereutdanningsordningen for lærere som er satt i gang, da må jeg finne ut hvordan jeg skal få hverdagen til å gå opp, deriblant økonomien. En dag pr mnd er heldigvis ikke det største økonomiske tapet. Anonymous poster hash: 264d0...ca7 Se bort fra telefonens autokorreksjoner... :S Anonymous poster hash: 264d0...ca7
Gjest Antarctica Skrevet 15. januar 2016 #8 Skrevet 15. januar 2016 Det er veldig relevant for jobben. Jeg er lærer og vil videreutdanning meg, jeg vil ta en master i spesialpedagogikk for å raskere kunne sette i gang med gode tiltak for elever som sliter. Den er mest sannsynlig ikke godkjent i vudereutdanningsordningen for lærere som er satt i gang, da må jeg finne ut hvordan jeg skal få hverdagen til å gå opp, deriblant økonomien. En dag pr mnd er heldigvis ikke det største økonomiske tapet. Anonymous poster hash: 264d0...ca7 Se bort fra telefonens autokorreksjoner... :S Anonymous poster hash: 264d0...ca7 Hvis du er ansatt i en kommunal skole, kan du søke av kommunens kompetansemidler for å få lønn mens dette pågår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå