Gå til innhold

Dersom noen ikke vasker ut ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bestille inn vaskefirma til å ta jobben og så sende regningen til vedkommende? Er det lovlig?



Anonymous poster hash: 20bd3...e93
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Kan man bestille inn vaskefirma til å ta jobben og så sende regningen til vedkommende? Er det lovlig?

 

Anonymous poster hash: 20bd3...e93

 

Du kan vel ta det av depositumet mener jeg

 

Anonymous poster hash: f4abd...641

Skrevet

 

 

Kan man bestille inn vaskefirma til å ta jobben og så sende regningen til vedkommende? Er det lovlig?

 

Anonymous poster hash: 20bd3...e93

 

Du kan vel ta det av depositumet mener jeg

 

Anonymous poster hash: f4abd...641

 

 

Det er alt brukt opp + forsikring. Herpet leilighet og ikke betalt husleie. Nå gidder hun ikke vaske ut heller ...

 

HI

 

Anonymous poster hash: 20bd3...e93

Skrevet

Nei, man kan ikke bare ta av depositum nei. Det er ulovlig.

 

Hva som er godt nok vasket må man bli enige om på forhånd, og det skal sjekkes før nøkler mottas.

 

Anonymous poster hash: f08f1...446

Skrevet

 

 

 

Kan man bestille inn vaskefirma til å ta jobben og så sende regningen til vedkommende? Er det lovlig?

 

Anonymous poster hash: 20bd3...e93

 

Du kan vel ta det av depositumet mener jeg

 

Anonymous poster hash: f4abd...641

 

 

Det er alt brukt opp + forsikring. Herpet leilighet og ikke betalt husleie. Nå gidder hun ikke vaske ut heller ...

 

HI

 

Anonymous poster hash: 20bd3...e93

 

Uff, leieboer fra helvete skjønner jeg :(

 

Anonymous poster hash: f4abd...641

Skrevet

Nei, man kan ikke bare ta av depositum nei. Det er ulovlig.

 

Hva som er godt nok vasket må man bli enige om på forhånd, og det skal sjekkes før nøkler mottas.

 

Anonymous poster hash: f08f1...446

 

Her er det snakk om å ikke vaske i det hele tatt. Hvilke rettigheter har vi egentlig? Må vi vaske selv?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 20bd3...e93

Skrevet

Om leiligheten er herpet så må dere vel uansett pusse opp og hva er poenget da med en rundvask?



Anonymous poster hash: 4511f...73d
Skrevet

 

Nei, man kan ikke bare ta av depositum nei. Det er ulovlig.

 

Hva som er godt nok vasket må man bli enige om på forhånd, og det skal sjekkes før nøkler mottas.

 

Anonymous poster hash: f08f1...446

Her er det snakk om å ikke vaske i det hele tatt. Hvilke rettigheter har vi egentlig? Må vi vaske selv?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 20bd3...e93

Dessverre er det lite dere kan gjøre, du kan prøve forliksrådet hvis du orker.

 

Anonymous poster hash: f08f1...446

Skrevet

Kontakt huseiernes landsforbund (?) og hør med de. Garantert noen derfra som vet hva du kan gjøre :)



Anonymous poster hash: 9a85b...23a
Gjest Antarctica
Skrevet

 

Nei, man kan ikke bare ta av depositum nei. Det er ulovlig.

 

Hva som er godt nok vasket må man bli enige om på forhånd, og det skal sjekkes før nøkler mottas.

 

Anonymous poster hash: f08f1...446

Her er det snakk om å ikke vaske i det hele tatt. Hvilke rettigheter har vi egentlig? Må vi vaske selv?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 20bd3...e93

Det kan dere, men da skal dere ta tida og beregne pris utifra det. 4 timer vasking eller 12 timer vasking blir jo litt forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...