Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Kan man bestille inn vaskefirma til å ta jobben og så sende regningen til vedkommende? Er det lovlig? Anonymous poster hash: 20bd3...e93
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Kan man bestille inn vaskefirma til å ta jobben og så sende regningen til vedkommende? Er det lovlig? Anonymous poster hash: 20bd3...e93 Du kan vel ta det av depositumet mener jeg Anonymous poster hash: f4abd...641
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Kan man bestille inn vaskefirma til å ta jobben og så sende regningen til vedkommende? Er det lovlig? Anonymous poster hash: 20bd3...e93 Du kan vel ta det av depositumet mener jeg Anonymous poster hash: f4abd...641 Det er alt brukt opp + forsikring. Herpet leilighet og ikke betalt husleie. Nå gidder hun ikke vaske ut heller ... HI Anonymous poster hash: 20bd3...e93
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Nei, man kan ikke bare ta av depositum nei. Det er ulovlig. Hva som er godt nok vasket må man bli enige om på forhånd, og det skal sjekkes før nøkler mottas. Anonymous poster hash: f08f1...446
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Kan man bestille inn vaskefirma til å ta jobben og så sende regningen til vedkommende? Er det lovlig? Anonymous poster hash: 20bd3...e93 Du kan vel ta det av depositumet mener jeg Anonymous poster hash: f4abd...641 Det er alt brukt opp + forsikring. Herpet leilighet og ikke betalt husleie. Nå gidder hun ikke vaske ut heller ... HI Anonymous poster hash: 20bd3...e93 Uff, leieboer fra helvete skjønner jeg Anonymous poster hash: f4abd...641
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 Nei, man kan ikke bare ta av depositum nei. Det er ulovlig. Hva som er godt nok vasket må man bli enige om på forhånd, og det skal sjekkes før nøkler mottas. Anonymous poster hash: f08f1...446 Her er det snakk om å ikke vaske i det hele tatt. Hvilke rettigheter har vi egentlig? Må vi vaske selv? HI Anonymous poster hash: 20bd3...e93
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #7 Skrevet 15. januar 2016 Om leiligheten er herpet så må dere vel uansett pusse opp og hva er poenget da med en rundvask? Anonymous poster hash: 4511f...73d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #8 Skrevet 15. januar 2016 Nei, man kan ikke bare ta av depositum nei. Det er ulovlig. Hva som er godt nok vasket må man bli enige om på forhånd, og det skal sjekkes før nøkler mottas. Anonymous poster hash: f08f1...446 Her er det snakk om å ikke vaske i det hele tatt. Hvilke rettigheter har vi egentlig? Må vi vaske selv? HI Anonymous poster hash: 20bd3...e93 Dessverre er det lite dere kan gjøre, du kan prøve forliksrådet hvis du orker. Anonymous poster hash: f08f1...446
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #9 Skrevet 15. januar 2016 Kontakt huseiernes landsforbund (?) og hør med de. Garantert noen derfra som vet hva du kan gjøre Anonymous poster hash: 9a85b...23a
Gjest Antarctica Skrevet 15. januar 2016 #10 Skrevet 15. januar 2016 Nei, man kan ikke bare ta av depositum nei. Det er ulovlig. Hva som er godt nok vasket må man bli enige om på forhånd, og det skal sjekkes før nøkler mottas. Anonymous poster hash: f08f1...446 Her er det snakk om å ikke vaske i det hele tatt. Hvilke rettigheter har vi egentlig? Må vi vaske selv? HI Anonymous poster hash: 20bd3...e93 Det kan dere, men da skal dere ta tida og beregne pris utifra det. 4 timer vasking eller 12 timer vasking blir jo litt forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå