Gå til innhold

Noen som har operert hemoroider og marisker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge hadde dere vondt?

Jeg opererte for 3 uker siden, og det er et helvete enda! På sykehuset fikk jeg en ukes sykemelding, men måtre ringe fastlegen å forlenge denne. Er fremdeles sykemeldt....

Det dunker konstant i rumpa, og det er helt jævlig grusomt å gå på do!

Drikker 15ml × 3 med laktolose hver dag og 2 liter van som anbefalt av sykehuset, men det blir ikke bedre. Ingen infeksjon eller annet snacks, men har fjernet 3 indre hemoroider og 3 utvendige marisker.

Angrer veldig nå :-( Fortell meg at det blir bedre!!

Anonymous poster hash: 2f436...234

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne opp jeg. Skal ha denne operasjonen om to uker! 

Og spørsmål til deg, hvordan var de første dagene etter? Kunne du sitte? Sove? 

Når kunne du kjøre bil uten for mye smerter? Virker laktolose? 

Takk!!

Skrevet

Jeg hadde veldig vondt i ca 3 dager, men satt i grønnsåpevann flere ganger om dagen og det lindret godt! I tillegg til å være lindrende så fremskynder det også helingsprosessen. Tok frukt og fiber hver kveld, jeg tåler ikke lactulose...

Tror nok grønnsåpevannet reddet meg etter operasjonen. Var litt sår etter en uke, men har aldri angret. Jeg kunne sitte rett etter operasjonen, men gjorde alt i slow motion de første dagene.

Kjøp Barnengens grønnsåpe på apoteket og en liten balje, fyll den med grønnsåpe og varmt vann. Sitt med rompa nedi så lenge du orker. Det var det eneste som gjorde at jeg ikke verket i starten, de minuttene jeg satt oppi balja.

Anonymous poster hash: 27869...df0

Skrevet

Jeg fjernet en marisk i forbindelse med en annen underlivsoperasjon, og synes ikke det gjorde særlig vondt. Men nå hadde jeg ganske vondt etter den andre operasjonen, der det også kom en del væske. Dermed fikk jeg sopp og klødde istedet, irriterende. Men vondt? Bare de første tre dagene. Synes du skal kontakte legen som opererte så han/hun kan se på sårene, høres ikke normalt ut.

Anonymous poster hash: feeb4...e2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...