Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Har vært syk i 5 uker nå og på toppen fikk jeg elveblest i går. Langt nede nå og begynner å tro jeg ikke blir frisk igjen. Kombinert med alene og føler ingen bryr seg om meg blir ingenting bedre. Langt nede psykisk og. Anonymous poster hash: 5143e...a26
Sheriff Callie Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Vil bare gi deg en stor klem ❤️ Alt blir bedre til slutt!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Vil bare gi deg en stor klem ❤️ Alt blir bedre til slutt! Takk for det. Bare godt med noen gode ord. Anonymous poster hash: 5143e...a26
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Håper du har noen som passer på deg, og gir deg både omsorg og klemmer. Vet at det er grusomt å være syk over lengre tid. Jeg hadde helvetesild i to måneder i fjor, og følte at jeg aldri ville bli bra. Synes veldig synd på meg selv mens det stod på som verst. God bedring! Anonymous poster hash: 352a9...ac0
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Huff... Tiden blir ekstra lang når man er syk og alene. De rundt deg fyker rundt og tenker kanskje ikke over hvor ensomt det er. sender deg en klem❤️Du vil føle deg mye bedre psykisk også så snart du blir friskere😊👍 Anonymous poster hash: c99e9...20c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 Takk for gode ord. Ja, det gjør noe med en å gå sånn på felgen i uke på uke og nå på toppen dette utslettet som klør enormt. Så er langt ned og negativ. Anonymous poster hash: 5143e...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå