Gå til innhold

Er det vanlig å bli fridd til på restauranter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd det?

Anonymous poster hash: 77813...fdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bli kleit om den personen sier nei.

Har ikke hørt at noen jeg kjenner har gjort det på den måten.

Bare på film :)

Anonymous poster hash: d2a66...789
Skrevet

Ja, mannen fridde på en restaurant i utlandet, var veldig kleint der å da. Han hadde planlagt alt til punkt å prikke så kelnerne visste hva som foregikk. Folk begynte å klappe å ta bilder 😅

Anonymous poster hash: 6b245...ea8

Gjest Antarctica
Skrevet

Helt vanlig, opplever det nesten hver uke. Men jeg sier alltid nei, da.

Skrevet

Nei, det har jeg aldri opplevd. Syne det er flaut. Hadde vært enda mer flau om det var meg som ble fridd til ute på restaurant. Grøsser...

Anonymous poster hash: 7bf31...b9e

Skrevet

Ikke som jeg har hørt om blant de jeg kjenner. Mannen min fridde til meg på en usiktsknaus oppe på et flott fjell <3

Skrevet

Har ikke hørt om det, og håper ikke det skjer meg. Jeg har blitt fridd til 2 ganger, ene gangen nede ved havet, da vi hadde piknik. Andre gangen ble jeg fridd til veldig spontant i den lille parken, utenfor stortinget.

Anonymous poster hash: 96ee6...534
Skrevet

Jeg sa tidlig fra til mannen min jeg, at et frieri blant andre mennesker hadde gjort meg svært ukomfortabel. (Var da vi så en romantisk film sammen tidlig i forholdet)

Jeg liker ikke sånne store "romantiske" gester som skjer i full offentlighet. Føler det er mer "se på oss!" enn et reelt romantisk øyeblikk.

Nei. Jeg liker de mer intime øyeblikkene, eller kanskje riktigere, de mer lavmelte. Som når min bestemor stryker bestefar litt på hodet når hun går forbi ham, eller når mannen min automatisk lar meg få bunnen av rundstykket, fordi han vet at jeg liker bunnen bedre enn toppen. Osv.

Det verste jeg har opplevd av sånne "romantiske øyeblikk" er da ei fremfor meg i en forelesningssal ble overrumplet av kjæresten/exen som hadde med en stor bukett roser og ba om unnskyldning for ett eller annet. Omtrent alle rundt meg sa "åååå", og syntes det var sååå romantisk. Mens hele jenta bare lyste ut at hun var svært ukomfortabel, og hun ante ikke hvordan hun kunne si nei til kjæresten uten å sette ham i forlegenhet fremfor 400 stk.. hjelpe meg som det vred seg i meg da. Kanskje nesten like mye som det vred seg i henne.

Nei. Romantikk er til for andre settinger.

Anonymous poster hash: c6963...668

Skrevet

En kamerat ble nylig vitne til et slikt frieri. Et ganske ungt par og det som så ut som foreldrene til begge var ute og spiste. Han gikk ned på kne...og hun sa nei... De forsvant ut av restauranten en stund men kom tilbake, tilsynelatende som venner... Ikke helt vellykket kan man vel si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...