Gå til innhold

Hvor er det man søker seg opp til universitetet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 1bcf3...6ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke klarer å finne ut av det på egenhånd, så burde du revurdere universitetet!

Anonymous poster hash: dd5f5...3aa
Skrevet

Om du ikke klarer å finne ut av det på egenhånd, så burde du revurdere universitetet!

Hehe takk for det :P (ser at teksten min forsvant i innlegget)

Tenkte å søke meg inn for dem som ikke har generell studie komptentase (mangler norsk)

Det er vel noe eget med det har jeg hørt..

Skrevet

Vet ikke sikkert, men jeg hadde begynt med å lete opp emnet eller studiet jeg ville ta, og sendt mail til studieveileder og spurt. Kontaktinfo pleier å stå på nettsiden til emnet/studiet. Forskjellige veiledere på forskjellige studier. 

Gjest Antarctica
Skrevet

Samordna opptak og kryss av på realkompetanse.

Skrevet

samordnaopptak.no

Anonymous poster hash: 40d34...840
Skrevet

Tenkte å søke meg inn for dem som ikke har generell studie komptentase (mangler norsk)

Du bør uansett øve deg på å finne ut av sånne ting selv. Det er nemlig noe av det viktigste du lærer på et universitet, og finne fram kunnskap selv for så å vurdere relevansen av den. Her inne er det for eksempel lurt å være kritisk, da det er lav grad av evidens.

Skrevet

Du bør uansett øve deg på å finne ut av sånne ting selv. Det er nemlig noe av det viktigste du lærer på et universitet, og finne fram kunnskap selv for så å vurdere relevansen av den. Her inne er det for eksempel lurt å være kritisk, da det er lav grad av evidens.

Ja skjønner det. Men har søkt en del på nette å googla rundt men fant liksom ikke den siden der jeg trodde jeg skulle søke. :) takk for svar likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...