Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Om du ikke klarer å finne ut av det på egenhånd, så burde du revurdere universitetet! Anonymous poster hash: dd5f5...3aa
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Om du ikke klarer å finne ut av det på egenhånd, så burde du revurdere universitetet! Anonymous poster hash: dd5f5...3aa Hehe takk for det (ser at teksten min forsvant i innlegget) Tenkte å søke meg inn for dem som ikke har generell studie komptentase (mangler norsk) Det er vel noe eget med det har jeg hørt.. Anonymous poster hash: 1bcf3...6ba
Fandens Oldemor Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Vet ikke sikkert, men jeg hadde begynt med å lete opp emnet eller studiet jeg ville ta, og sendt mail til studieveileder og spurt. Kontaktinfo pleier å stå på nettsiden til emnet/studiet. Forskjellige veiledere på forskjellige studier.
Gjest Antarctica Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Samordna opptak og kryss av på realkompetanse.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 samordnaopptak.no Anonymous poster hash: 40d34...840
Surogvanskelig Skrevet 15. januar 2016 #7 Skrevet 15. januar 2016 Om du ikke klarer å finne ut av det på egenhånd, så burde du revurdere universitetet! Anonymous poster hash: dd5f5...3aa Hehe takk for det (ser at teksten min forsvant i innlegget)Tenkte å søke meg inn for dem som ikke har generell studie komptentase (mangler norsk) Det er vel noe eget med det har jeg hørt.. Anonymous poster hash: 1bcf3...6ba Du bør uansett øve deg på å finne ut av sånne ting selv. Det er nemlig noe av det viktigste du lærer på et universitet, og finne fram kunnskap selv for så å vurdere relevansen av den. Her inne er det for eksempel lurt å være kritisk, da det er lav grad av evidens.
aanonym Skrevet 15. januar 2016 #8 Skrevet 15. januar 2016 Nå sier du ikke noe om hvilket universitet du sikter til, men her er informasjon om realkompetanse fra UiT: https://uit.no/utdanning/art?p_document_id=347915&dim=179017
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #9 Skrevet 15. januar 2016 Om du ikke klarer å finne ut av det på egenhånd, så burde du revurdere universitetet! Anonymous poster hash: dd5f5...3aa Hehe takk for det (ser at teksten min forsvant i innlegget)Tenkte å søke meg inn for dem som ikke har generell studie komptentase (mangler norsk) Det er vel noe eget med det har jeg hørt.. Anonymous poster hash: 1bcf3...6ba Du bør uansett øve deg på å finne ut av sånne ting selv. Det er nemlig noe av det viktigste du lærer på et universitet, og finne fram kunnskap selv for så å vurdere relevansen av den. Her inne er det for eksempel lurt å være kritisk, da det er lav grad av evidens. Ja skjønner det. Men har søkt en del på nette å googla rundt men fant liksom ikke den siden der jeg trodde jeg skulle søke. takk for svar likevel. Anonymous poster hash: 1bcf3...6ba
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #10 Skrevet 15. januar 2016 Nå sier du ikke noe om hvilket universitet du sikter til, men her er informasjon om realkompetanse fra UiT: https://uit.no/utdanning/art?p_document_id=347915&dim=179017 Takk for svar Anonymous poster hash: 1bcf3...6ba
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #11 Skrevet 15. januar 2016 Nå sier du ikke noe om hvilket universitet du sikter til, men her er informasjon om realkompetanse fra UiT: https://uit.no/utdanning/art?p_document_id=347915&dim=179017 Shikkelig tusen takk!!! Den siden sto alt på 💟💟💟💟💟💟💟💟💟 Anonymous poster hash: 1bcf3...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå