Gå til innhold

Er intelligente folk bedre i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en personlig teori om at sosialt intelligente folk har mer spennende og variert sex. Henger vel sammen med at de mennene jeg har truffet som er flinke til å snakke om følelser og har vært mer 'på' når det gjelder mine følelser,, har jeg også hatt helt mind-blowing sex med. Jeg er et følelsesmenneske selv også, alt i livet mitt drives av følelser heller enn fornuft. Og jeg er temmelig rå i senga. Imens de kvinnene jeg kjenner som er fornuftige (kjedelige i mine øyne) har jrg ofte hørt klage på sexlivet sitt.

Sammenheng eller tilfeldig?

Anonymous poster hash: 02af7...cf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en personlig teori om at sosialt intelligente folk har mer spennende og variert sex. Henger vel sammen med at de mennene jeg har truffet som er flinke til å snakke om følelser og har vært mer 'på' når det gjelder mine følelser,, har jeg også hatt helt mind-blowing sex med. Jeg er et følelsesmenneske selv også, alt i livet mitt drives av følelser heller enn fornuft. Og jeg er temmelig rå i senga. Imens de kvinnene jeg kjenner som er fornuftige (kjedelige i mine øyne) har jrg ofte hørt klage på sexlivet sitt.

Hvordan henger det å snakke om følelser, sammen med sosial intelligens?

Anonymous poster hash: f0b86...511

Skrevet

Ånei, så det har ingen sammenheng?

Skrevet

Hvis man skulle ta etter IQ, så hadde jeg vært veldig uenig. Men skal man gå etter EQ, så har man vel kanskje litt mer på plass det, å tilfredsstille den andre, fange opp signaler i hva den andre liker og ikke liker.

Men tror det egentlig er ganske tilfeldig. Jeg har hatt to fantastiske elskere, og de var ganske middels sosial intelligente. En av de en nerd, utrolig smart i det han kan.

Anonymous poster hash: d94b6...23c
Skrevet

Min erfaring er det motsatte. De som har vært "dumme" har vært mye bedre i senga enn de smarte med lang utdannelse.

Anonymous poster hash: 683f8...49b

Skrevet

De som er intelligente, i betydningen "evner å lære noe nytt" er jo alltid bedre. De som ikke evner å lære noe nytt kan umulig tilfredsstille en kvinne. De fortsetter bare med å gjøre det de klarte å fomle seg fram til i 18-årsalderen.

Anonymous poster hash: 1d724...3ac

Skrevet

:Nikke:

Intelligente mennesker er bedre til det meste.

Jeg er forresten jævlig god i senga!

Anonymous poster hash: 6c043...19a
Skrevet

Ånei, så det har ingen sammenheng?

Det er jo det jeg spør om

Skrevet

HI virker bare dum...

Anonymous poster hash: 964d4...c71

Skrevet

Jeg har høy IQ og er et følelsesmenneske, også. Jeg er dårlig i senga, dessverre. Har heldigvis vært sammen med mannen så lenge at han ikke husker hvordan det var å ha bra sex :P

Anonymous poster hash: 259bb...2ae

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg har høy IQ og er et følelsesmenneske, også. Jeg er dårlig i senga, dessverre. Har heldigvis vært sammen med mannen så lenge at han ikke husker hvordan det var å ha bra sex :PAnonymous poster hash: 259bb...2ae

Haha, dette var veldig morsomt å lese :))

Skrevet

Jeg tester ikke IQ på folk før jeg ligger med dem, men inntrykket er at så lenge folk er over et visst nivå, spiller helt andre ting inn på sengeevnen, som interesse, selvtillit, størrelse på utstyret, erfaring, lyst, osv.

Anonymous poster hash: f4a48...599

Skrevet

Jeg er ikke spesiellt lur eller interessant i senga. Men jeg klarer meg godt. Mannen klager ikke hvertfall. Hverken på det ene eller andre.... 🤓

Skrevet

Min erfaring er det motsatte. De som har vært "dumme" har vært mye bedre i senga enn de smarte med lang utdannelse.

Anonymous poster hash: 683f8...49b

Henger meg på her! Dette er også min erfaring. Vært sammen med en del med 5-7 år utdannelse. Ingen av dem var spes gid i senga, noen av dem var direkte ræva. Mennene med liten/ingen utdannelse, slik som min nåværende mann, har vært utrolig gode i senga. Faktisk uten unntak.

Anonymous poster hash: e8f4b...41e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...