Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Nå har vi kjøpt ny sofa! UTEN en ubrukelig sjeselong! Og det er deilig å føle at kvadratmeterne på stua er utnyttet bedre. Begynte å irritere meg i fjor, spesielt hvis flere skulle sitte i sofaen, og noen uheldige måtte sitte på denne delen uten ryggstøtte. Evt. lene seg bakover mot et skarpt armlene. Vi brukte aldri sjeselongen. Dessuten så det rotete ut med dennne utstilleren på ene siden av sofaen. Kjenner flere som angrer seg også, sier at det ble prakket på de av møbelbutikken. Så nå blir det en kjempestor symmetrisk u-sofa. Med ryggstøtte til alle! Jippi! Anonymous poster hash: 56d91...b6a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Nei, tvert i mot! Sjelesongen blir brukt hver eneste dag. Ungene elsker å likke på den fordi de kan både ha beina utenfor på en siden og den blokkerer ikke utsikten på den andre. Og vi voksne synes det er deilig å ha litt esktra plass til å strekke ut bena når vi sittet i hjørnet. Nå skal det dog sies at vi har en veldig stor sofa (tilsvarer en romslig 5+4 seter + sjelesong), men også en veldig stor stue, så den har uansett nok plass til gjester og tar ikke opp plass i stuen. Anonymous poster hash: 475c0...2f2
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 jeg elsker sjesalongen, bruker den hver dag, og vi føler vi får utnyttet plassen bedre med den:) men nå ligger vi stort sett henslengt i sofaen når vi først sitter i den. samt bedre plass når man har mange på besøk, er ofte jeg som blir sittende på den upraktiske plassen og det gjør ikke noe for meg. smaken er som baken Anonymous poster hash: 1c881...64b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Samme her, har bestilt ny sofa uten sjeselong :-) Anonymous poster hash: af070...a61
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Tipper mange vil kutte sjeselongen nå som Hallvar Bakke har utropt den som harry;) Anonymous poster hash: 3ba28...8b3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 Tipper mange vil kutte sjeselongen nå som Hallvar Bakke har utropt den som harry;) Anonymous poster hash: 3ba28...8b3 Se der, ja, det er derfor så mange her inne plutselig "er så lei av" sjeselongen sin. Fjollete. Anonymous poster hash: 1bd17...d7c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #7 Skrevet 15. januar 2016 Tipper mange vil kutte sjeselongen nå som Hallvar Bakke har utropt den som harry;) Anonymous poster hash: 3ba28...8b3 Se der, ja, det er derfor så mange her inne plutselig "er så lei av" sjeselongen sin. Fjollete. Anonymous poster hash: 1bd17...d7c Har aldri hørt om Halvard Bakke. Og dette med sjeselongen er vel sunn fornuft? Anonymous poster hash: 56d91...b6a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #8 Skrevet 15. januar 2016 Kjøpte nettopp sofa og vurderte sjeselong. Klarer ikke å se at slike ting er Harry?? Men fant ut at det var mer praktisk med hjørnesofa. Ser for meg at sjeselong passer i et litt mindre rom ettersom den er mindre ruvende enn hjørnesofa. Anonymous poster hash: 984ad...117
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #9 Skrevet 15. januar 2016 Vi har sjeselongsofa i tv stua, med en sjeselong til hver av oss. Utrolig deilig å ligge å se på tv på kvelden i stua har vi 3 + 3 seter mot hverandre. Kunne ikke hatt sjeselongsofa dersom vi bare hadde en stue, for meg er det mer en daffe sofa.. Anonymous poster hash: 49883...a2f
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #10 Skrevet 15. januar 2016 Vi har sjeselongsofa i tv stua, med en sjeselong til hver av oss. Utrolig deilig å ligge å se på tv på kvelden i stua har vi 3 + 3 seter mot hverandre. Kunne ikke hatt sjeselongsofa dersom vi bare hadde en stue, for meg er det mer en daffe sofa.. Anonymous poster hash: 49883...a2f Enig, ser ikke noe pent ut. Blir mye mer fornøyd med stua mi når jeg får noe symmetrisk. Anonymous poster hash: 56d91...b6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå