Gå til innhold

Drømmer og Kjønn :D


Tiin

Anbefalte innlegg

Venter nå min tredje. Idag hadde jeg en drøm at jeg fikk en liten jente. Skiftet bleie på henne med De to andre jentene mine. Når jeg ventet jentene mine drømte jeg på samme tidspunkt at jeg ventet en gutt. Den ene drømmen var om at jeg var gravid og fortalte kjønnet. Magen hadde en blå sløyfe. Den andre var vi på sykehuset og de ga meg en liten gutt I armene. Han var pakket med blå sløyfe. Måtte ta opp bleien for å se at det var en gutt og det var det. Når UL nærmet seg begynte jeg å drømme at jeg fikk jente, når jeg satt å ventet på ul så visste jeg at det var jenter jeg ventet.

 

Hyggelig om du vil dele erfaringer? :)

Endret av Tiin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg drømte fleire ganger om at eg hadde en gutt, i drømmen het gutten min Theodor Leander og han smilte og eg bare elsket han siden han var perfekt! Da eg var på oul fekk eg vete det var gutt eg venter og drømmen følte så uvirkelig. Måtte klype meg selv i armen for å innsjå at eg faktisk venta ein gutt og navnet fra drømmen er det eg skal gi han som navn. Var på 3D ul 14.jan og fekk sjå han og han ser ut nett sånn som han gjorde i drømmen. Er 30+6 i dag og eg gler meg sånn til å få han i armene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

1: drømte gutt og fikk gutt

2: drømte gutt og fikk gutt

3: drømte jente og fikk gutt

 

😉

 

Anonymous poster hash: 9a0f7...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...