Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Er snart 3 år. Er noe hun har begynt med de siste 2-3 ukene. Og jeg har fått nok! Hjelper ikke å si at det er natta, vurderer en sånn lampe som forteller når det er greit å stå opp, men er blakk og i mellomtiden... kan det funke å fjerne 100% av lekene og bamsene? Noen som har slitt med det samme? Anonymous poster hash: 51fbd...6c7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Fjern alt ja. Gjør det kjedelig om natta Anonymous poster hash: dec1b...fec
Plutselig_gravid Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Det kan være verdt et forsøk Jentene mine har en ganske stor walk in garderobe hvor alle leker oppbevares. Der er alle leker sortert og ordnet i kasser. Resultat: De sovner fortere, mindre rot, de leker mye mer ( pga mindre rot) og våkner ikke lenger 0430-0500.
Gjest Antarctica Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 En av mine gjorde også det i den alderen! Jeg hørte det ikke, for han bråkte lite, men en uke da min bror var på besøk og sov på gjesterommet, kunne han fortelle at det var pludring, rasling, lek og sang ved totida. Kanskje varte det 30 min, 45 min, noen ganger mer, og så stilnet det av. Om morgenen fant vi ham alltid med litt leker i senga 😃
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 Småen har noen få ganger prøvd det,sist gikk han inn i stuen halv 6 å begynte å leke. Jeg følget han tilbake til sengen å da beskjed om at det var natt så han får ikke lov å leke. Etter ca en halvtime i sengen så sovnet han igjen å sov helt frem til 9 Her har vi regel om at frem til 7.00 så er det natt,å da er det ikke lov å stå opp eller leke. Anonymous poster hash: 3b9af...464
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #6 Skrevet 15. januar 2016 Min sønn på 2,5 år har den siste måneden ofte våknet ved 2-3-tiden. Vi finner ham da lekende på gulvet på rommet til storebroren (nattlampe + spennende leker). Anonymous poster hash: e540a...886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå