Gå til innhold

Ærlighetstråden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er opplest og vedtatt at 90% av brukerne her inne har svært dårlig oppførsel og det er mye mobbing her inne, spør jeg DEG:

Du som kommer med krasse svar, som er sint, som lar deg procosere av skrivefeil, som liker å svare andre stygt, som aldri klarer å være hyggelig eller som bare ER sur... Hva feiler det deg? Hvorfor er du sånn? Vær ærlig... Har du en diagnose?

Ps: hvs du forsøker å tøffe deg i denne tråden (også) blir det lett gjennomskuet og påpekt.

 

Anonymous poster hash: e70ad...268

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et mye større problem er de som tar alt i verste mening, og tror at det feiler folk noe. Og de som ikke klarer å forstå argumentasjon.

Dette er et forum, regn med mye meninger. (Når det gjelder forumtroll som er usaklige er det bare å overse, de er som små barn).

 

Anonymous poster hash: 3bd30...4dd

Skrevet

Tror ikke folk bare er ufine eller bare er hyggelige.

Og synes du er litt frekk og ufin selv faktisk.

 

 

Anonymous poster hash: e3a96...912

Skrevet

Gratulerer, du er ukas mest masete og dårligst formulerte.



Anonymous poster hash: 19ee0...394
Skrevet (endret)

Lett å tøffe seg når man er anonym. Og jeg skjønner godt at det koker over for enkelte (meg inkludert) av enkelte innlegg og utsagn  - tror du skal lete lenge etter et forum, som egentlig kunne vært utrolig bra og lærerikt for de fleste, for å finne like enorme mengder med meningsløse tråder..... Tykkelse rundt ankler, "jeg er så dum og skjønner ikke noe" , utro mann - hva gjør jeg, spå /les meg, denne tråden og en million andre

Endret av Tantrum
Skrevet

Er du ny her ?

Skrevet

Påpek i vei.

 

Hva skiller deg fra dem du kritiserer? Går det an å bli mer sur og selvgod enn du er i HI?



Anonymous poster hash: 1c9b3...579
Skrevet

 

Påpek i vei.

 

Hva skiller deg fra dem du kritiserer? Går det an å bli mer sur og selvgod enn du er i HI?

 

Anonymous poster hash: 1c9b3...579

Oj, der var det noen som følte seg truffet.

 

 

Anonymous poster hash: c4975...163

Skrevet

 

Påpek i vei.

 

Hva skiller deg fra dem du kritiserer? Går det an å bli mer sur og selvgod enn du er i HI?

 

Anonymous poster hash: 1c9b3...579

Oj, der var det noen som følte seg truffet.

 

 

Anonymous poster hash: c4975...163

Nei, det var da faktisk en saklig og relevant reaksjon...?

 

Anonymous poster hash: 384c2...5f3

Skrevet

Siden det er opplest og vedtatt at 90% av brukerne her inne har svært dårlig oppførsel og det er mye mobbing her inne, spør jeg DEG:

Du som kommer med krasse svar, som er sint, som lar deg procosere av skrivefeil, som liker å svare andre stygt, som aldri klarer å være hyggelig eller som bare ER sur... Hva feiler det deg? Hvorfor er du sånn? Vær ærlig... Har du en diagnose?

Ps: hvs du forsøker å tøffe deg i denne tråden (også) blir det lett gjennomskuet og påpekt.

 

Anonymous poster hash: e70ad...268

Det er så mye galt med innlegget ditt at man knapt vet hvor man skal begynne. Hadde du levert dette som en skoleoppgave hadde jeg strøket deg glatt. Jeg sier som filmanmelderen i Dagbladet en gang på åttitallet i den korteste filmanmeldelsen jeg har lest: "Dette er ubeskrivelig dårlig. Ubeskriveligheten tar jeg herved konsekvensen av".

Skrevet

Yay- stein i glasshus, en sikker vinner. Gratulerer HI. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...