Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #1 Skrevet 15. januar 2016 Siden det er opplest og vedtatt at 90% av brukerne her inne har svært dårlig oppførsel og det er mye mobbing her inne, spør jeg DEG: Du som kommer med krasse svar, som er sint, som lar deg procosere av skrivefeil, som liker å svare andre stygt, som aldri klarer å være hyggelig eller som bare ER sur... Hva feiler det deg? Hvorfor er du sånn? Vær ærlig... Har du en diagnose? Ps: hvs du forsøker å tøffe deg i denne tråden (også) blir det lett gjennomskuet og påpekt. Anonymous poster hash: e70ad...268
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #2 Skrevet 15. januar 2016 Et mye større problem er de som tar alt i verste mening, og tror at det feiler folk noe. Og de som ikke klarer å forstå argumentasjon. Dette er et forum, regn med mye meninger. (Når det gjelder forumtroll som er usaklige er det bare å overse, de er som små barn). Anonymous poster hash: 3bd30...4dd
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Tror ikke folk bare er ufine eller bare er hyggelige. Og synes du er litt frekk og ufin selv faktisk. Anonymous poster hash: e3a96...912
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Gratulerer, du er ukas mest masete og dårligst formulerte. Anonymous poster hash: 19ee0...394
Tantrum Skrevet 15. januar 2016 #5 Skrevet 15. januar 2016 (endret) Lett å tøffe seg når man er anonym. Og jeg skjønner godt at det koker over for enkelte (meg inkludert) av enkelte innlegg og utsagn - tror du skal lete lenge etter et forum, som egentlig kunne vært utrolig bra og lærerikt for de fleste, for å finne like enorme mengder med meningsløse tråder..... Tykkelse rundt ankler, "jeg er så dum og skjønner ikke noe" , utro mann - hva gjør jeg, spå /les meg, denne tråden og en million andre Endret 15. januar 2016 av Tantrum
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #7 Skrevet 15. januar 2016 Påpek i vei. Hva skiller deg fra dem du kritiserer? Går det an å bli mer sur og selvgod enn du er i HI? Anonymous poster hash: 1c9b3...579
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #8 Skrevet 15. januar 2016 Påpek i vei. Hva skiller deg fra dem du kritiserer? Går det an å bli mer sur og selvgod enn du er i HI? Anonymous poster hash: 1c9b3...579 Oj, der var det noen som følte seg truffet. Anonymous poster hash: c4975...163
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2016 #9 Skrevet 15. januar 2016 Påpek i vei. Hva skiller deg fra dem du kritiserer? Går det an å bli mer sur og selvgod enn du er i HI? Anonymous poster hash: 1c9b3...579 Oj, der var det noen som følte seg truffet. Anonymous poster hash: c4975...163 Nei, det var da faktisk en saklig og relevant reaksjon...? Anonymous poster hash: 384c2...5f3
sug lut Skrevet 15. januar 2016 #10 Skrevet 15. januar 2016 Siden det er opplest og vedtatt at 90% av brukerne her inne har svært dårlig oppførsel og det er mye mobbing her inne, spør jeg DEG: Du som kommer med krasse svar, som er sint, som lar deg procosere av skrivefeil, som liker å svare andre stygt, som aldri klarer å være hyggelig eller som bare ER sur... Hva feiler det deg? Hvorfor er du sånn? Vær ærlig... Har du en diagnose? Ps: hvs du forsøker å tøffe deg i denne tråden (også) blir det lett gjennomskuet og påpekt. Anonymous poster hash: e70ad...268 Det er så mye galt med innlegget ditt at man knapt vet hvor man skal begynne. Hadde du levert dette som en skoleoppgave hadde jeg strøket deg glatt. Jeg sier som filmanmelderen i Dagbladet en gang på åttitallet i den korteste filmanmeldelsen jeg har lest: "Dette er ubeskrivelig dårlig. Ubeskriveligheten tar jeg herved konsekvensen av".
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. januar 2016 #11 Skrevet 15. januar 2016 Yay- stein i glasshus, en sikker vinner. Gratulerer HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå