Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Jeg er nå strax 12 uker på vei og gått opp 5 kg allerede. Kiloene kom veldig fort. Fra uke 5 til 9 kom de fleste kiloene.. Jeg har trent som normalt hele tiden, ca 3-4 ganger i uken. Er så deprimerende å se at vekten går så fort opp. Jeg spiser sunt, så og si aldri snop og søtt. Er det forbrenningen som er helt ute å kjøre nå i graviditeten, eller? Er normalvektig i utgangspunktet, 170 høy og 62kg før graviditet. Anonymous poster hash: 9b276...ea6
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 5 kg er ikke mye. Du får bare venne deg til tanken på at vekten øker, for du kommer til å gå opp mer, og sikkert til tider føle deg som en hval på slutten. Anonymous poster hash: d4670...8b0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Hehe, ja, det vil jeg nok, er mitt 4. barn, så vet at jeg vil gå opp i vekt, og det er helt normalt Har bare ikke gått så fort opp i vekt i de andre sv.skapene.... Anonymous poster hash: 9b276...ea6
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 De kiloene er jo ikke noe babyvekt akkurat, så det må jo ligge noe annet til grunn. Uansett er det jo ikke mye om du ellers er normalvektig og går opp 5 kg pr. 12. uke. Det går nok av når babyen er ute uansett Anonymous poster hash: 7d1a0...501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå