Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Denne mannen gidder jeg ikke mer... Han skjuler ting, lyver åpenlyst, sløser penger no helt vanvittig! Går uten jobb, er bare ringevikar,og har derfor veldig variabel lønn. Nå har han ikke hatt jobb på flere uker,og har ikke giddi å ordne med dagpenger. Vært totalt blakk nå,så gikk på sosialen. Fikk 8000kr og de sløser han bort. Alkohol,spise ute,slalomtur,utstyr og ting han ønsker seg osv,fikse litt på bilen,kjører overalt bare for å finne på noe,og sløser bort bensin i tillegg... Nå har han måttet begynne hos kiropraktor og det er jo ikke billig. Så da mener han nav får betale barnebidraget,og siden han må bruke penger på behandling mener han tydeligvis det bare er å gå til nav og få påfyll. De pengene til livsopphold skal liksom vare en mnd. Nå er de vekk på bare en uke... Prøvde forklare han at nav ikke betaler bidrag, de gir moren et lite forskudd bare,og så settes alt opp i gjeld til han. Og at han ikke bare kunne få påfyll hos nav bare fordi han har brukt opp pengene. "jeg kan jo ikke bare sitte hjemme da" var det eneste han svarte. Han bor ho moren sin nå, og eneste regning er til telefonen og barnebidraget. Hva i alle dager var det jeg falt for hos han her a? Dagens utblåsning! Anonymous poster hash: 5f438...300
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Oioi, løp! Her var det ikke mye å skryte av akkurat. Anonymous poster hash: 80733...499
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Det er vel ingen tvil om at du ikke bør satse på en fremtid med en slik fyr. Godt du innser det - håper dere ikke bor sammen? Om han har fått 8000 av nav i livsopphold for en måned så får han langt over det som er normal sats for livsopphold, så enten har han løyet til sosialen for å få dekket mer enn han har krav på - eller så har han løyet for deg. Men det er jo greit, han vil måtte forsvare hva han har brukt pengene på når han må tilbake til sosialen, og da vil han ikke få mer enn minste dagsutbetalinger som såvidt dekker mat for ham. Regner med at du ikke er dum nok til å "hjelpe" ham de neste ukene hvor han egentlig ikke har krav på noe fra nav!?! Anonymous poster hash: 57392...c3b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 Det er vel ingen tvil om at du ikke bør satse på en fremtid med en slik fyr. Godt du innser det - håper dere ikke bor sammen? Om han har fått 8000 av nav i livsopphold for en måned så får han langt over det som er normal sats for livsopphold, så enten har han løyet til sosialen for å få dekket mer enn han har krav på - eller så har han løyet for deg. Men det er jo greit, han vil måtte forsvare hva han har brukt pengene på når han må tilbake til sosialen, og da vil han ikke få mer enn minste dagsutbetalinger som såvidt dekker mat for ham. Regner med at du ikke er dum nok til å "hjelpe" ham de neste ukene hvor han egentlig ikke har krav på noe fra nav!?! Anonymous poster hash: 57392...c3b Han får ikke ei krone av meg,det skal jeg love deg! Han påstod han skulle få 7200 først, men da han sjekket konto påstod han at han hadde fått 8000. Jeg aner ikke hva livsoppholdssatsen er... Han bor gratis hos mor,gratis strøm også. Næææ, dette gidder jeg ikke. Går ikke bygge en fremtid med sånne.... Jeg bare skjønner virkelig ikke at jeg falt for han! De jeg trodde jeg ble forelsket i eksisterer jo ikke i virkeligheten. Kanskje jeg bare fantaserte at han var ålreit i starten? Inn i mitt hus og i min økonomi slipper han iallefall IKKE! Hi Anonymous poster hash: 5f438...300
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #5 Skrevet 14. januar 2016 Det er vel ingen tvil om at du ikke bør satse på en fremtid med en slik fyr. Godt du innser det - håper dere ikke bor sammen? Om han har fått 8000 av nav i livsopphold for en måned så får han langt over det som er normal sats for livsopphold, så enten har han løyet til sosialen for å få dekket mer enn han har krav på - eller så har han løyet for deg. Men det er jo greit, han vil måtte forsvare hva han har brukt pengene på når han må tilbake til sosialen, og da vil han ikke få mer enn minste dagsutbetalinger som såvidt dekker mat for ham. Regner med at du ikke er dum nok til å "hjelpe" ham de neste ukene hvor han egentlig ikke har krav på noe fra nav!?! Anonymous poster hash: 57392...c3b Han får ikke ei krone av meg,det skal jeg love deg! Han påstod han skulle få 7200 først, men da han sjekket konto påstod han at han hadde fått 8000. Jeg aner ikke hva livsoppholdssatsen er... Han bor gratis hos mor,gratis strøm også. Næææ, dette gidder jeg ikke. Går ikke bygge en fremtid med sånne.... Jeg bare skjønner virkelig ikke at jeg falt for han! De jeg trodde jeg ble forelsket i eksisterer jo ikke i virkeligheten. Kanskje jeg bare fantaserte at han var ålreit i starten? Inn i mitt hus og i min økonomi slipper han iallefall IKKE! Hi Anonymous poster hash: 5f438...300 Da har han fått mer enn bare til livsopphold av sosialkontoret, og dvs. at han har sløst bort mer penger enn bare det han skulle ha som livsopphold. Gjør dagens gode gjerning for deg selv - dump ham i dag. Så er du fri til et nytt liv i morgen Anonymous poster hash: 57392...c3b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 Det er vel ingen tvil om at du ikke bør satse på en fremtid med en slik fyr. Godt du innser det - håper dere ikke bor sammen? Om han har fått 8000 av nav i livsopphold for en måned så får han langt over det som er normal sats for livsopphold, så enten har han løyet til sosialen for å få dekket mer enn han har krav på - eller så har han løyet for deg. Men det er jo greit, han vil måtte forsvare hva han har brukt pengene på når han må tilbake til sosialen, og da vil han ikke få mer enn minste dagsutbetalinger som såvidt dekker mat for ham. Regner med at du ikke er dum nok til å "hjelpe" ham de neste ukene hvor han egentlig ikke har krav på noe fra nav!?! Anonymous poster hash: 57392...c3b Han får ikke ei krone av meg,det skal jeg love deg! Han påstod han skulle få 7200 først, men da han sjekket konto påstod han at han hadde fått 8000. Jeg aner ikke hva livsoppholdssatsen er... Han bor gratis hos mor,gratis strøm også. Næææ, dette gidder jeg ikke. Går ikke bygge en fremtid med sånne.... Jeg bare skjønner virkelig ikke at jeg falt for han! De jeg trodde jeg ble forelsket i eksisterer jo ikke i virkeligheten. Kanskje jeg bare fantaserte at han var ålreit i starten? Inn i mitt hus og i min økonomi slipper han iallefall IKKE! Hi Anonymous poster hash: 5f438...300 Da har han fått mer enn bare til livsopphold av sosialkontoret, og dvs. at han har sløst bort mer penger enn bare det han skulle ha som livsopphold. Gjør dagens gode gjerning for deg selv - dump ham i dag. Så er du fri til et nytt liv i morgen Anonymous poster hash: 57392...c3b Da må jeg dumpe han over tlf,han bor flere timer unna. Men det er egentlig helt greit nå at han bor så langt unna! Anonymous poster hash: 5f438...300
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #7 Skrevet 14. januar 2016 Det er vel ingen tvil om at du ikke bør satse på en fremtid med en slik fyr. Godt du innser det - håper dere ikke bor sammen? Om han har fått 8000 av nav i livsopphold for en måned så får han langt over det som er normal sats for livsopphold, så enten har han løyet til sosialen for å få dekket mer enn han har krav på - eller så har han løyet for deg. Men det er jo greit, han vil måtte forsvare hva han har brukt pengene på når han må tilbake til sosialen, og da vil han ikke få mer enn minste dagsutbetalinger som såvidt dekker mat for ham. Regner med at du ikke er dum nok til å "hjelpe" ham de neste ukene hvor han egentlig ikke har krav på noe fra nav!?! Anonymous poster hash: 57392...c3b Han får ikke ei krone av meg,det skal jeg love deg! Han påstod han skulle få 7200 først, men da han sjekket konto påstod han at han hadde fått 8000. Jeg aner ikke hva livsoppholdssatsen er... Han bor gratis hos mor,gratis strøm også. Næææ, dette gidder jeg ikke. Går ikke bygge en fremtid med sånne.... Jeg bare skjønner virkelig ikke at jeg falt for han! De jeg trodde jeg ble forelsket i eksisterer jo ikke i virkeligheten. Kanskje jeg bare fantaserte at han var ålreit i starten? Inn i mitt hus og i min økonomi slipper han iallefall IKKE! Hi Anonymous poster hash: 5f438...300 Da har han fått mer enn bare til livsopphold av sosialkontoret, og dvs. at han har sløst bort mer penger enn bare det han skulle ha som livsopphold. Gjør dagens gode gjerning for deg selv - dump ham i dag. Så er du fri til et nytt liv i morgen Anonymous poster hash: 57392...c3b Da må jeg dumpe han over tlf,han bor flere timer unna. Men det er egentlig helt greit nå at han bor så langt unna! Anonymous poster hash: 5f438...300 Jeg er normalt for å gjøre slikt ansikt til ansikt, men i den situasjonen + at han bor så langt unna så er det helt greit å gjøre det over telefon. Og husk å ikke gå inn i noen dialog med ham "bare jeg får ny jobb igjen så vil jo alt være i orden igjen, du kan ikke dumpe meg når jeg har det så vanskelig i livet, da elsker du meg ikke, har du glemt hva vi har sammen.... da må du jo gi meg en sjanse til å bevise for deg at...." Don't go there! En slik mann er trolig god på å manipulere deg til å fortsette å prøve. Bare si at du ikke har riktige følelser for ham til å gå videre med forholdet, men at du ønsker ham lykke til videre i livet. Anonymous poster hash: 57392...c3b
Gjest Antarctica Skrevet 14. januar 2016 #8 Skrevet 14. januar 2016 Det er vel ingen tvil om at du ikke bør satse på en fremtid med en slik fyr. Godt du innser det - håper dere ikke bor sammen? Om han har fått 8000 av nav i livsopphold for en måned så får han langt over det som er normal sats for livsopphold, så enten har han løyet til sosialen for å få dekket mer enn han har krav på - eller så har han løyet for deg. Men det er jo greit, han vil måtte forsvare hva han har brukt pengene på når han må tilbake til sosialen, og da vil han ikke få mer enn minste dagsutbetalinger som såvidt dekker mat for ham. Regner med at du ikke er dum nok til å "hjelpe" ham de neste ukene hvor han egentlig ikke har krav på noe fra nav!?! Anonymous poster hash: 57392...c3b Han får ikke ei krone av meg,det skal jeg love deg! Han påstod han skulle få 7200 først, men da han sjekket konto påstod han at han hadde fått 8000. Jeg aner ikke hva livsoppholdssatsen er... Han bor gratis hos mor,gratis strøm også. Næææ, dette gidder jeg ikke. Går ikke bygge en fremtid med sånne.... Jeg bare skjønner virkelig ikke at jeg falt for han! De jeg trodde jeg ble forelsket i eksisterer jo ikke i virkeligheten. Kanskje jeg bare fantaserte at han var ålreit i starten? Inn i mitt hus og i min økonomi slipper han iallefall IKKE! Hi Anonymous poster hash: 5f438...300 Da har han fått mer enn bare til livsopphold av sosialkontoret, og dvs. at han har sløst bort mer penger enn bare det han skulle ha som livsopphold. Gjør dagens gode gjerning for deg selv - dump ham i dag. Så er du fri til et nytt liv i morgen Anonymous poster hash: 57392...c3b Da må jeg dumpe han over tlf,han bor flere timer unna. Men det er egentlig helt greit nå at han bor så langt unna! Anonymous poster hash: 5f438...300 Jeg er normalt for å gjøre slikt ansikt til ansikt, men i den situasjonen + at han bor så langt unna så er det helt greit å gjøre det over telefon. Og husk å ikke gå inn i noen dialog med ham "bare jeg får ny jobb igjen så vil jo alt være i orden igjen, du kan ikke dumpe meg når jeg har det så vanskelig i livet, da elsker du meg ikke, har du glemt hva vi har sammen.... da må du jo gi meg en sjanse til å bevise for deg at...." Don't go there! En slik mann er trolig god på å manipulere deg til å fortsette å prøve. Bare si at du ikke har riktige følelser for ham til å gå videre med forholdet, men at du ønsker ham lykke til videre i livet. Anonymous poster hash: 57392...c3b Ikke noe galt i å si "helt riktig, jeg elsker deg ikke, og av den grunn skal vi ikke være sammen."
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #9 Skrevet 14. januar 2016 Han skulle ringe meg for 3 timer siden,men det gjorde han ikke. Når jeg sender sms blir han sur og sier han ikke har meldeplikt?! Dette er ikke første gang han ikke gjør det han sier/vi avtaler. Han har lyvd om,og holdt skjult om ekser,tidligere flørter holder han kontakt med bak min rygg etter selv å ha sagt han ikke har kontakt. Der skrives "klem" og "savner deg ". Sender hjerter og ringes. Han sover hos eksen når han sier han skal sove andre steder... Dette med nav/økonomisk i dag var bare siste dråpen. Og nå er det slutt. Jeg orket ikke prate med han,for han avbryter bare, hører ikke etter og prater om alt annet. Nekter for ting det er klare bevis for osv. Så jeg sendte en lang sms... Sikkert feigt,men jeg orker bare ikke mer... Nå sitter jeg å skjelver... Vet ikke hvorfor... For jeg er ikke lei meg. Faktisk... Så følelsene mine for han kan jo ikke ha vært så sterke at det gjør noe... Den siste mnd har alt bare vært tull fra hans side... Snylting når han har vært på besøk,løgn,avtalebrudd,forskrudde ideer om sin egen økonomi... Han er 40 år også liksom,så skulle jo tro han hadde vokst opp... Men den gang ei... Hilsen evig single,Hi. Anonymous poster hash: 5f438...300
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #10 Skrevet 14. januar 2016 Han skulle ringe meg for 3 timer siden,men det gjorde han ikke. Når jeg sender sms blir han sur og sier han ikke har meldeplikt?! Dette er ikke første gang han ikke gjør det han sier/vi avtaler. Han har lyvd om,og holdt skjult om ekser,tidligere flørter holder han kontakt med bak min rygg etter selv å ha sagt han ikke har kontakt. Der skrives "klem" og "savner deg ". Sender hjerter og ringes. Han sover hos eksen når han sier han skal sove andre steder... Dette med nav/økonomisk i dag var bare siste dråpen. Og nå er det slutt. Jeg orket ikke prate med han,for han avbryter bare, hører ikke etter og prater om alt annet. Nekter for ting det er klare bevis for osv. Så jeg sendte en lang sms... Sikkert feigt,men jeg orker bare ikke mer... Nå sitter jeg å skjelver... Vet ikke hvorfor... For jeg er ikke lei meg. Faktisk... Så følelsene mine for han kan jo ikke ha vært så sterke at det gjør noe... Den siste mnd har alt bare vært tull fra hans side... Snylting når han har vært på besøk,løgn,avtalebrudd,forskrudde ideer om sin egen økonomi... Han er 40 år også liksom,så skulle jo tro han hadde vokst opp... Men den gang ei... Hilsen evig single,Hi. Anonymous poster hash: 5f438...300 Virker som om du skulle satt ned foten for lenge siden. Som ting er så tenker jeg det er like greit at du skrev en sms. Du har satt en viktig grense for deg selv nå, så vær stolt av det. Ta med deg det du har lært av ham (på godt og vondt), og vit at du neste gang ikke kommer til å gå inn i et forhold med en slik mann. Vær glad du fant det ut nå og ikke etter dere var blitt samboere! Anonymous poster hash: 57392...c3b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2016 #11 Skrevet 14. januar 2016 Han skulle ringe meg for 3 timer siden,men det gjorde han ikke. Når jeg sender sms blir han sur og sier han ikke har meldeplikt?! Dette er ikke første gang han ikke gjør det han sier/vi avtaler. Han har lyvd om,og holdt skjult om ekser,tidligere flørter holder han kontakt med bak min rygg etter selv å ha sagt han ikke har kontakt. Der skrives "klem" og "savner deg ". Sender hjerter og ringes. Han sover hos eksen når han sier han skal sove andre steder... Dette med nav/økonomisk i dag var bare siste dråpen. Og nå er det slutt. Jeg orket ikke prate med han,for han avbryter bare, hører ikke etter og prater om alt annet. Nekter for ting det er klare bevis for osv. Så jeg sendte en lang sms... Sikkert feigt,men jeg orker bare ikke mer... Nå sitter jeg å skjelver... Vet ikke hvorfor... For jeg er ikke lei meg. Faktisk... Så følelsene mine for han kan jo ikke ha vært så sterke at det gjør noe... Den siste mnd har alt bare vært tull fra hans side... Snylting når han har vært på besøk,løgn,avtalebrudd,forskrudde ideer om sin egen økonomi... Han er 40 år også liksom,så skulle jo tro han hadde vokst opp... Men den gang ei... Hilsen evig single,Hi. Anonymous poster hash: 5f438...300 Virker som om du skulle satt ned foten for lenge siden. Som ting er så tenker jeg det er like greit at du skrev en sms. Du har satt en viktig grense for deg selv nå, så vær stolt av det. Ta med deg det du har lært av ham (på godt og vondt), og vit at du neste gang ikke kommer til å gå inn i et forhold med en slik mann. Vær glad du fant det ut nå og ikke etter dere var blitt samboere! Anonymous poster hash: 57392...c3b Jeg kan vel ikke akkurat påstå jeg har lært så mye "godt" av han her... Problemet mitt er at jeg stort sett bare finner sånne "hjelpetrengende raringer"... :-S Han er ikke den første løgnaktige,snylter-latsabben jeg har vært borti... Hvor finner man skikkelige menn egentlig? Anonymous poster hash: 5f438...300
Syngensang Skrevet 16. januar 2016 #12 Skrevet 16. januar 2016 Det er vel ingen tvil om at du ikke bør satse på en fremtid med en slik fyr. Godt du innser det - håper dere ikke bor sammen? Om han har fått 8000 av nav i livsopphold for en måned så får han langt over det som er normal sats for livsopphold, så enten har han løyet til sosialen for å få dekket mer enn han har krav på - eller så har han løyet for deg. Men det er jo greit, han vil måtte forsvare hva han har brukt pengene på når han må tilbake til sosialen, og da vil han ikke få mer enn minste dagsutbetalinger som såvidt dekker mat for ham. Regner med at du ikke er dum nok til å "hjelpe" ham de neste ukene hvor han egentlig ikke har krav på noe fra nav!?! Anonymous poster hash: 57392...c3b Han får ikke ei krone av meg,det skal jeg love deg! Han påstod han skulle få 7200 først, men da han sjekket konto påstod han at han hadde fått 8000. Jeg aner ikke hva livsoppholdssatsen er... Han bor gratis hos mor,gratis strøm også. Næææ, dette gidder jeg ikke. Går ikke bygge en fremtid med sånne.... Jeg bare skjønner virkelig ikke at jeg falt for han! De jeg trodde jeg ble forelsket i eksisterer jo ikke i virkeligheten. Kanskje jeg bare fantaserte at han var ålreit i starten? Inn i mitt hus og i min økonomi slipper han iallefall IKKE! Hi Anonymous poster hash: 5f438...300 Da har han fått mer enn bare til livsopphold av sosialkontoret, og dvs. at han har sløst bort mer penger enn bare det han skulle ha som livsopphold. Gjør dagens gode gjerning for deg selv - dump ham i dag. Så er du fri til et nytt liv i morgen Anonymous poster hash: 57392...c3b Da må jeg dumpe han over tlf,han bor flere timer unna. Men det er egentlig helt greit nå at han bor så langt unna! Anonymous poster hash: 5f438...300 Jeg er normalt for å gjøre slikt ansikt til ansikt, men i den situasjonen + at han bor så langt unna så er det helt greit å gjøre det over telefon. Og husk å ikke gå inn i noen dialog med ham "bare jeg får ny jobb igjen så vil jo alt være i orden igjen, du kan ikke dumpe meg når jeg har det så vanskelig i livet, da elsker du meg ikke, har du glemt hva vi har sammen.... da må du jo gi meg en sjanse til å bevise for deg at...." Don't go there! En slik mann er trolig god på å manipulere deg til å fortsette å prøve. Bare si at du ikke har riktige følelser for ham til å gå videre med forholdet, men at du ønsker ham lykke til videre i livet. Anonymous poster hash: 57392...c3b Ikke noe galt i å si "helt riktig, jeg elsker deg ikke, og av den grunn skal vi ikke være sammen." Haha, det var akkurat det eg tenkte;-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2016 #13 Skrevet 16. januar 2016 Han skulle ringe meg for 3 timer siden,men det gjorde han ikke. Når jeg sender sms blir han sur og sier han ikke har meldeplikt?! Dette er ikke første gang han ikke gjør det han sier/vi avtaler. Han har lyvd om,og holdt skjult om ekser,tidligere flørter holder han kontakt med bak min rygg etter selv å ha sagt han ikke har kontakt. Der skrives "klem" og "savner deg ". Sender hjerter og ringes. Han sover hos eksen når han sier han skal sove andre steder... Dette med nav/økonomisk i dag var bare siste dråpen. Og nå er det slutt. Jeg orket ikke prate med han,for han avbryter bare, hører ikke etter og prater om alt annet. Nekter for ting det er klare bevis for osv. Så jeg sendte en lang sms... Sikkert feigt,men jeg orker bare ikke mer... Nå sitter jeg å skjelver... Vet ikke hvorfor... For jeg er ikke lei meg. Faktisk... Så følelsene mine for han kan jo ikke ha vært så sterke at det gjør noe... Den siste mnd har alt bare vært tull fra hans side... Snylting når han har vært på besøk,løgn,avtalebrudd,forskrudde ideer om sin egen økonomi... Han er 40 år også liksom,så skulle jo tro han hadde vokst opp... Men den gang ei... Hilsen evig single,Hi. Anonymous poster hash: 5f438...300 Virker som om du skulle satt ned foten for lenge siden. Som ting er så tenker jeg det er like greit at du skrev en sms. Du har satt en viktig grense for deg selv nå, så vær stolt av det. Ta med deg det du har lært av ham (på godt og vondt), og vit at du neste gang ikke kommer til å gå inn i et forhold med en slik mann. Vær glad du fant det ut nå og ikke etter dere var blitt samboere! Anonymous poster hash: 57392...c3b Jeg kan vel ikke akkurat påstå jeg har lært så mye "godt" av han her... Problemet mitt er at jeg stort sett bare finner sånne "hjelpetrengende raringer"... :-S Han er ikke den første løgnaktige,snylter-latsabben jeg har vært borti... Hvor finner man skikkelige menn egentlig? Anonymous poster hash: 5f438...300 Du finner dem når du begynner å velge menn du faktisk fortjener, istedenfor å ta til takke med dritt. Anonymous poster hash: b7c52...cec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå